.

18 mai 2012

Căpșunarul și OZN-urile

Vă rog frumos să existe ființe superioare în Univers

Când eram mic nu credeam în extratereștrii, în ființe din astea superioare! Pe bune! Când eram mic mi se părea că toată lumea e superioară față de mine, dar când am început să cresc mi-am dat seama că lucrurile nu prea stau chiar așa. Iar în momentul în care am realizat că eu sunt o ființă superioară m-am speriat! Pentru că eu aveam impresia că sunt mai inferior așa, fără facultate, dar nu,  am descoperit că există atât de mulți inferiori la cap față de mine încât m-a apucat frica. Cineva chiar mi-a spus acum câteva zile că sunt deștept... Nu se poate, vă rog frumos, trebuie să existe ființe superioare în Univers, trebuie obligatoriu să existe pentru că altfel ne-am dus dreacu! 

Pe vremuri, unul ca mine nu putea fi considerat deștept. Adică nu că nu eram, dar era deșteptăciunea aia degeaba, aia care nu duce nicăieri. Educatoarea și toți profesorii de la Generală repetau pe la toate ședințele cu părinții: "E un copil extraordinar de deștept, dar e puturos, nu este atent la ore și îi face și pe ceilalți să râdă și să nu fie atenți!". La un moment dat am intrat în istoria Școlii generale 24 fiind printre primii elevi care și-a făcut autocritica și și-a luat un angajament de față cu toată clasa!!! Nu mai știu ce-am promis (ceva cu o să fiu cuminte, n-o să mai fac caterincă-n ore și alte vrăjeli din astea), dar e clar pentru toată lumea că nu am respectat nimic din tot ce am zis. La liceu, nici nu mai vorbesc... Clasa a 9-a a fost cu note mari doar pentru că am luat țeapă și am crezut că la Liceu e altceva! Când mi-am dat seama că nu e și că tot degeaba mă trezeam dimineața s-a dus dreacu. Cred că dacă mutau catalogul în bar la Tineretului era mult mai bine pentru situația mea școlară.

Și, uite așa, am ajuns praf o generație întreagă. O generație care a prins mascarada aia, teatrul ăla ordinar din decembrie 89 pe băncile liceului. "Ultima generație"!!! Urăsc când aud expresia asta, dar asta e, am fost, "ultima generație". Ultimii care am dat treapta a doua, ultimii care am prins armata obligatorie, ultimii peste tot. Și la coadă la ziare eram ultimii, că moșii își țineau rând unul la altul și nu știu cum dreacu dar noi aveam tot timpul pe cineva în față. Am fost și primii la ceva, era să uit! Am fost primii care n-au mai prins locuri de muncă oferite de stat! Aici trebuie să recunosc că am fost primii.

Așa că, băh tinere de 21 de ani, nu prea ai motive să ne faci pe noi deștepți. Dacă eram deștepți conduceam noi România la ora asta. Dar uită-te la Ponta și o să realizezi cât suntem de praf. Noi am fost educați cu "săru'mâna", cu respect față de cei mai mari, cu bun simț din ăla de doi bani. Eu unul recunosc că am dat mâna cu Iliescu și m-am ridicat și în picioare când am făcut-o. Asta e, degeaba mă cac pe mine acuma că nu-l înghit, că chestii de genul ăsta. Poate unul ca tine, dacă avea ocazia pe care am avut-o eu, un scuipat în ochi tot îi trăgea. Eu n-am făcut-o, pentru că am fost educat să-i respect pe cei mai în vârstă indiferent de cât de jigodii sunt.

Dar lasă, nu te întrista prea tare. Conform ultimelor video de pe YouTube există clar civilizații superioare care vor ateriza pe Pământ și vor face experimente sexuale cu noi. Acuma sper ca ăia să nu realizeze cât suntem de inferiori și singurul experiment sexual pe care să-l facă cu noi e să ne-o da prin gură!!! Că de experimente din astea cred că suntem sătui până peste cap în pulii mei...


P.S.: Dacă vreunul din generațiile de prin '72 până-n '78 nu se recunoaște în cele scrise mai sus, se simte jignit, sau chiar îl apucă nervii pentru că el se consideră foarte deștept și așa mai departe, asta e! Nu ca o scuză, dar nu cunosc grupurile secrete de deștepți născuți între anii mai sus menționați! Și dacă nici asta nu vă consolează atunci considerați-vă excepția care confirmă regula și cu asta basta... Oricum ăia nu se pun niciodată la socoteală...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!