.

14 mai 2012

Căpșunarul și ghicitoarea

Concurs cu premii

Ce trebuie să faceți ca să câștigați? Nimic mai simplu: priviți aceste fotografii și ghiciți unde au fost ele făcute! În plus mai trebuie să spuneți cum îi cheamă pe toți cei care apar în fotografii, care sunt CNP-urile lor, numele părinților, pin-ul de la telefoane și câți bani a găsit Beni de la Revista Kamikaze pe plajă! Și, de ce nu, câți bani am găsit și eu, pentru că și eu am găsit! Uite, deja v-am dat un prim element ajutător și deci e mult mai ușor acum. 

Premiul constă într-un Lamborghini, o excursie la Bora Bora pentru 3 persoane (merge și menajera pentru menaj à trois!) și un Platinum Card care are pe el bani fără număr, fără număr.  Ce mai vreți mai mult de atât? Pentru siguranță trebuie să răspundeți cerințelor concursului până pe data de 14.05.2012 ora 13.30, moment după care concursul nu mai este valabil! Evident că era vorba despre siguranța mea nu a voastră, că n-am chef de surprize! Nu de alta, dar mai citesc și ăștia de la Servicii și nu vreau să mă trezesc cu vreun câștigător la ușă...

Eventualele răspunsuri le aștept pe email-ul maildaemon@yahoo.com, un email pe care-l folosesc din când în când, fără să vreau...  

Deci: cine sunt cei trei care fac kitesurfing din ăla, și cine sunt oamenii care se plimbă pe plajă? Elementul ajutător este că nu cred că nici unul dintre ei nu e Radu Ștefan Mazăre
Asta e o problemă și pentru mine! Acum am văzut! Deci întrebare: unde pleacă nevastă-mea cu Beni de la Kamikaze?
Ce mărime poartă la kite personajul din imagine?
Toată lumea a găsit bani pe această plajă! Câți bani am găsit eu, având în vedere faptul că acum știți câți bani a găsit Beni?

Cine este, ce face și de ce face el ceea ce face? Aceasta este (probabil) cea mai dificilă întrebare din tot concursul!
Simplu: cum se numește cel care stă în cort și care este numele de fată al mătușii sale?
De la stânga la dreapta spuneți CNP-urile tuturor propietarilor precum și seriile de la șasiu ale fiecărei mașini!






2 comentarii:

  1. Naspa! Premiul la concursu' tau e expirat si numai bun de bagat in crematoriul ala dezafectat din spatele Prefecturii/Primariei din Constanta!
    Asa ca nu-ti spun nimic, desi stiam toate raspunsurile.
    Acum am uitat tot de-al dracului ca mi-a expirat premiu'

    RăspundețiȘtergere
  2. Regulamentul permite calatoria in timp? Nu de alta, dar as avea nevoie de un menaj à trois la bora bora, constanta e cam plictisitoare in perioada asta.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!