.

23 mai 2012

Căpșunarul și academicienii

Cum e, băh, să te numești promoția Oprea sau Isărescu?

Adică să-și fie "naș" cum ar veni! Adică să faci 3 ani de CIG sau doi ani de Master în Științe Economice la Universtitatea Andrei Șaguna din Constanța și să te trezești că-l ai naș pe Prof. univ. dr. Călin Oprea, sau să faci 3 ani de Finanțe Bănci sau Management și să-l ai pe Isărescu. N-am mai spus academician Mugur Isărescu și alte din astea că știți foarte bine despre cine vorbesc. Da, chiar despre el este vorba.

Despre Călin Oprea vă spun doar că dacă-și schimbă mâine numele în Călin Contabilitate Oprea nu se prinde nimeni. E atât de firesc ca numele Călin Oprea să fie asociat contabilității în țara asta încât nimeni nu și-ar da seama de ceva. Mai mult, în caz că ar anunța această schimbare există posibilitatea ca cineva să vină să spună "Păi cum v-ați schimbat numele, nu așa vă chema???". 

Vreți să vă spun ceva despre Mugur Isărescu? Păi cred că știți mai multe decât mine. Oricum, cine a venit ieri la Șaguna a văzut ceva ce rar se poate vedea într-un oraș ca al nostru: Dustere! Multe Dustere fraților! Băh, sincer eu când am auzit că vine jumătate din BNR am zis că să vezi mașini tată, una și una! Când colo ce să vezi? Dustere nene! Da băh, exact din ăla, Duster din ăla românesc, Dacie din aia! Erau și două Mercedes-uri, dar la câte Dustere erau parcă chiar îți doreai să vezi și altceva. Bravo lor, mai rar vezi promovarea produselor românești la un asemenea nivel. Asta mă duce cu gândul la italieni, unde, cu toate Ferrari lor și Alfa Romeo "greii" umblau cu Audi... Uite că la noi bancherii merg cu Dusteru și nu i-am văzut să plângă!

În rest ce să vă mai spun, au fost două zile în care s-au petrecut lucruri frumoase mai ales pentru absolvenți. Bine, asta nu înseamnă acum că nu mai trebuie să învețe pentru examene, dar oricum, a fost o chestie! Acuma poate o să spuneți că iaute și pe ăsta, face reclamă lu' Șaguna, lu' Oprea și lu' Isărescu... Și la Dacia Duster! Nu, m-ați înțeles greșit... Nu fac reclamă nimănui. La urma urmei Universitatea Andrei Șaguna nu stă în reclama făcută de mine, Oprea și Isărescu nici atât, iar Dacia Duster nici măcar nu-mi place. De la ei mie îmi place Sandero aia Steppe, aia 4x4. Cine mă cunoaște s-a prins deja despre ce este vorba. Da, așa este, am scris toate lucrurile astea ca pretext pentru ceea ce urmează să vă spun acum: am luat o Diplomă, recunosc!

Păi normal că nu stăteam să scriu acuma despre titlul Honoris Causa acordat lui Călin Oprea și lui Mugur Isărescu de către Universitatea Andrei Șaguna dacă nu era vorba despre mine! Îmi trebuia o introducere, ceva, că după aia riscam să începeți cu chestiuni de genul "iar se laudă ăsta că a luat, că a făcut, că a dres...". Îmi pare rău fraților, dar asta e. Și nu mai stau să vă spun că diploma am primit-o doar din cauză că am refuzat Honoris Causa! Că dacă vă mai spuneam și asta cine știe ce mai făceați de oftică... Au încercat și rectorul Papari și profesorii, a venit și viceprimarul Făgădău (prietenul meu pe Facebook), Elena Frâncu, Jugănaru de la Camera de Comerț, luni Oprea, marți a încercat și Isărescu... Nimic, n-am vrut dom'le Honorisu. Așa că au zis măcar o Diplomă să accept, pentru că împlinește Universitatea Andrei Șaguna 20 de ani și trebuie neapărat să accept! Așa că acuma ce să fac, s-o pun pe perete fără să știți și voi? Nu se putea...
Prof. Dr. Univ. Călin Oprea, un om pentru care activul și pasivul înseamnă cu totul și cu totul altceva decât la ce vă gândiți voi acuma...
Titulum Honoris Causa acordatum profesorum... dă-mă dreacu că știu și latină acuma!
Iaute băh, acuma am văzut! Mie mi-au dat diplomă, dar văd că la alții au dat steaguri!
Nici eu nu am crezut, dar e adevărat! Dustere de la BNR tată... multe fraților, multe!
Sărumâna...
Fiți atenți... Hocus, pocus, prepa...
... ratuuuus! Moaaaaa, mentalist sunt!
Așa arată un om uns cu toate alifiile... Băh, da cu toate!
Și la final, cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă...

2 comentarii:

  1. Are 75 de ani si inca preda in facultati Oprea.
    Contabilitatea Manageriala o sa moara odata cu el.
    80% din studentii de la Nicolae Titulescu - Stiine Economice renunta din cauza ca nu promoveaza aceasta materie.
    Unii au incercat de 10-12 si tot nu promoveaza disciplina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e tare omul, l-am auzit și văzut vorbind. dacă a fost invitat și de francezi (pe timpul lui Ceaușescu!!!) să le destupe mintea înseamnă că e bun rău.

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!