.

2 mai 2012

Căpșunarul și ziua

Lamulțiani!

Blogule, azi e ziua mea! De naștere! Știai? Păi și de ce pizda mă-tii nu mi-ai urat nimic până acum? Adică îmi urează lamulțiani lume pe care n-am văzut-o în viața mea sau cu care mă văd foarte rar, lume pe Facebook, lume pe la telefon și tu nimic? Tocmai tu? Păi de la tine, cu care mă văd absolut în fiecare zi, aveam pretenții! Eu, când faci tu cititori mulți, ai văzut că-ți organizez concerte, îți urez multă sănătate, chestii... Și tu? Nimic! Nici măcar Adsense ăla nu mi-ai făcut cadou că ți-au respins ăia de la Google cererea pe motive limbistice (cică blog italian scris în românește nu se poate).

Hai, bine, te iert de data asta, dar la anul... Ai noroc că țin la tine, că dacă era altul...

P.S.: Mi-a urat până la urmă lamulțiani, dar fără să auziți voi că se rușinează:)
da, da, să trăim cu toată lumea...

5 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!