.

29 mai 2012

Căpșunarul și noaptea

Viziuni din capu' meu...

- Hei... hei!
- Cine ești? Ce cauți noaptea la mine-n casă?
- Stai liniștit, nu te speria, sunt un înger!
- Eh căcat! Pe bune?
- Da! Sunt un mesager!
- De unde, DHL, Urgent, UPS?
- Nu, sunt un mesager al Domnului!
- Aha!
- Ai fost ales să transmiți lumii un mesaj!
- Păi de ce eu? De ce nu-l transmiți tu la toată lumea și pe mine să mă lași să dorm?!
- Nu știu să-ți spun... Eu am fost trimis să ți-l transmit și tu să-l dai mai departe...
- Păi stai așa puțin, fă-mă să înțeleg! Zici că ești înger mesager, deci ai puteri paranormale din alea, poți să zbori sau cine știe cum te mai deplasezi tu, poți să dispari și să apari unde vrei tu, nu-i așa?
- Păi da...
- Păi și atunci de ce nu transmiți tu mesajul tuturor și mă pui pe mine care nu zbor, nu am nici un fel de putere paranormală?
- Nu știu ce să-ți spun, eu am ordinele mele trebuie să mă supun lor! Domnul a spus să faci o călătorie lungă și să-ți faci adepți cărora să le transmiți mesajul, iar ei la rândul lor să transmită mesajul mai departe!
- Să fac eu o călătorie, să-mi fac adepți... Nu pot să-l pun pe net și termin mai repede? Îl bag pe Facebook și în 2 ore...
- Nu, nu! Trebuie să faci o călătorie!
- Și motorina cine-o plătește? Rovineta, taxa de pod?!
- Ce's alea?
- Pentru mașină!
- Păi nu cu mașina, pe jos!
- Băh, voi sunteți nebuni!? Deci lu' ăla mare i se rupe, stă cocoțat pe nori, te trimite pe tine care poți să zbori, să pulii mei, iar fraierul de mine trebuie să meargă să ducă mesaje pe la alți fraieri pe jos! Deci nici măcar cu mașina ca să pot să mă scad și eu pe firmă cu un bon ceva, să mai reduc la taxe acolo!
- Păi așa mi s-a spus...
- Auzi băh, ia ascultă aici le mine! În primul rând ești un nesimțit pentru că ai venit la mine la 4 dimineața și m-ai trezit din somn, ok? Puteai să vii și tu ca omu' la 8, la cafea!
- Păi eu nu sunt om, sunt înger!
- Păi bine, ție nu-ți dădeam cafea, dar bănuiesc că puteai să vii la 8, nu?
- Păi...
- Eh, după aia mă pui să merg pe jos, fără mașină! Băh, da tu chiar crezi că... Și ia stai așa, ce mesaj trebuie să duc eu la lume pe jos?
- Că a venit Mesiah...
- Păi și cine e Mesiah ăsta?
- Tu!
- Eu? Aaaaaaah, păi de ce nu ai spus domnu' înger așa de la început? Că înțelegeam și eu mesajul și discutam altfel! Dar luați un loc, stați să dau astea la o parte! Serviți o cafea, un lapte cu cacao, o țigare? Și ia spuneți, o să pot să merg pe apă, cum am văzut eu la TV?

4 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!