.

15 mai 2012

Căpșunarul și liniștirea

Nu vă panicați că e criză! Așa e marțea!

Aveam niște treabă la partid când am fost sunat de Mugur Isărescu:
- Căpșu' ai auzit-o pe ultima?
- Nu!
- Suntem iar în criză!
- Vasilescu știe?
- Hehehe, nu, lui nu i-am spus!
- Să vezi ce-o să se supere că iar află ultimul de prin ziare...
- Lasă asta, am auzit că ai informații despre cursul euro!
- Da, o să ajungă la 5 lei!
- Eh na! Pe bune?
- Nu știu sigur, dar așa vorbeau femeile în piață azi dimineață!
- Băh să-mi trag una... 5 lei?
- Da Mugure, 5 lei! Dar care-i problema? Doar nu ai rate!
- Nu, nu am, Vasilescu are!
- He, he, he!
- 5 lei zici?! Cam mult!
- Păi fă ceva și tu, o intervenție cu BNR-ul ăla al tău!
- N-am cum! Nici-o șansă!
- De ce? Păi până acuma...
- Lasă ce-a fost, nu mai e! Acum vor ăștia să mărească salarii, bugetari, alegeri, cheltuieli...
- Păi și bani? De unde bani?
- Păi nu e nevoie de bani! O să le dea 2 lei în plus și o să le luăm 5 pe partea economică!
- Aha, deci știai că o să fie 5 lei euro!
- Normal, doar nu sunt Vasilescu...
- Corect! Deci e oficial, îmi confirmi, nu e doar un zvon! Euro va fi 5 lei până la sfârșitul anului!
- Nu-ți pot confirma eu nimic! Nici n-am vorbit cu tine! Hai băh Căpșu', ce dreacu, doar știi că Vasilescu e purtător de cuvânt și doar el poate face astfel de declarații publice!
- Păi ăla le spune la 2 săptămâni după ce se întâmplă! Ce cuvânt poartă...
- Eh, și tu acuma, e bătrân, doar știi cum sunt bătrânii, mai uită și ei... Ia zi, cum merge cu partidul? Am auzit că ți-ai tras partid! Cum se numește, PLM?
- Da! Vrei să te înscriu? Să te bag și pe tine în vreo funcție de conducere?
- Nu, nu mersi! He, he, he, doar știi că sunt apolitic! Bagă-l pe Vasilescu!
- O să-l bag pe el. Bine, ne vedem la Constanța pe 22 mai, ok? Am înțeles că vii la Universitate, la Șaguna!
- Da, da! Ne vedem atunci! Te las acum să-ți continui treaba cu PLM!
- Nu, cu PLM!
- He, he, he... Bine, cu PLM!
- Ba cu PLM!
Isărescu, omul care știe cum a fost, cum este și cum va fi, dar nu vrea să spună la nimeni... Nici măcar lui Vasilescu!

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!