.

11 mai 2012

Căpșunarul și copiatul

Altă matematics

Noi ştim că unu ori unu fac unu,
dar un inorog ori o pară
nu ştim cât face.
Ştim că cinci fără patru fac unu,
dar un nor fără o corabie
nu ştim cât face.
Ştim, noi ştim că opt
împărţit la opt fac unu,
dar un munte împărţit la o capră
nu ştim cât face.
Ştim că unu plus unu fac doi,
dar eu şi cu tine,
nu Ştim, vai, nu ştim cât facem.

Ah, dar o plapumă
înmulţită cu un iepure
face o roscovană, desigur,
o varză împărţită la un steag
fac un porc,
un cal fără un tramvai
face un înger,
o conopidă plus un ou,
face un astragal...

Numai tu şi cu mine
înmultiţi şi împărţiţi
adunaţi şi scăzuţi
rămânem aceiaşi...

Pieri din mintea mea!
Revino-mi în inimă!

de Răzbunarea Căpșunarului
Autoportret!
P.S.1: În cazul în care cineva descoperă că această poezie este copiată e undeva și că titlul este scris greșit vă anunț de p'acuma că habar nu am cine a pus poezia asta la mine pe blog și că totul este opera unor dușmani de-ai mei care moare de oftică că eu am mai mulți cititori ca ei și sunt și în top!
P.S.2: E valabil și pentru foto!

3 comentarii:

  1. Capsunaru e indragostit de o romanca care si-a luat cei 25.000 de euro si nu are cu cine sa-i sparga?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. există? care ești fată aia care ți-ai luat banu de la Geoană? ia vino să mă îndrăgostesc de tine!!!

      Ștergere
  2. Sa vedem cine mai are curajul sa afirme ca matematica nu este frumoasa.......toata numai poezie :))
    Sa inteleg ca iti place Nichita?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!