.

14 ian. 2011

Capsunarul cercetator

Am descoperit ce inseamna semnul de la Vodafone: o ridiche!


Aprozarul Vodafone de pe Stefan cel Mare... daca il cunoasteti
pe seful de unitate poate va da si voua o... ridiche 
Vodafone Store situat pe strada Stefan cel Mare 57 din Constanta nu este altceva decat un Aprozar! Va mai amintiti aprozarele comuniste unde vecina de la 3 se baga in fata pentru ca o cunoastea pe vanzatoare sau era matusa sefului de unitate? Exact pe principiul acesta functioneaza Vodafone Store, in traducere libera Vodafone Aprozar! Astazi pe la ora 10 am fost sa cer informatii despre una dintre ofertele mult publicizate in aceste momente: Maximia. Am vrut sa incarc telefonul si sa activez oferta... doar atat. Am intrat in sediul Vodafone Aprozar si mi-am luat bonul cu numarul 15 pe care mi l-a emis un distributor electronic dupa ce am selectat serviciul dorit. Inaintea mea asteptau 3 persoane lucru confirmat si de bonul pe care il aveam in mana. Aveam de a face cu 2 asa zisi consultanti care, pana la urma, s-au dovedit a fi vanzatorul si seful Aprozar-ului. Sa ma explic: dupa ce pe display-ul situat la biroul vanzatorului a aparut numarul 14 am crezut ca urmez eu. Gresit. Vanzatorul a stins display-ul si a plecat, iar unica mea speranta ramasese seful de Aprozar. Desi speranta moare ultima este la fel de adevarat ca nu este altceva decat hrana fraierilor. Fraieri ca mine care a pierdut jumatate de ora pentru nimic. Nimic pentru ca in momentul urmator vanzatorul a venit la biroul cu dispaly-ul stins cu matusa-sa (probabil) care avea bonul cu numarul 16 si careia a inceput sa-i faca un contract, iar seful lui a aprins numarul... 701 care era al unui vecin probabil! M-am ridicat si am intrebat unde trebuie sa merg eu cu numarul 15 si cand legumarul sef a inceput cu "O sa..." am iesit din Vodafone Aprozar si am plecat pe drumul meu. "O sa..." merg in alta parte si "O sa..." cer informatii, asta in cazul in care nu apare vreo oferta de la Orange sau Cosmote...
... pentru matusile si vecinii de bloc
ai vanzatorilor
Oricum istoria are un final fericit! Acum stiu si eu si va pot spune si voua semnificatia siglei Vodafone: o ridiche! Nu poate fi altfel pentru ca ridichea este singura leguma vanduta intr-un aprozar care se potriveste cu desenul. Si in caz ca doriti sa verificati mergand la Vodafone Aprozar pe Stefan cel Mare 57 din Constanta asigurati-va mai intai ca la rand nu se afla matusi, unchi sau vecini ai celor 2 vanzatori. Nu de alta dar reclamele, denumirile pompoase ale vanzatorilor si bonul emis de aparatul electronic nu au nici o valoare.

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!