.

9 ian. 2011

Capsunarul si betia

Alcoolul face bine la durerea de cap?

foto furaciune de pe resursadefun.ro
Aseara nu am scris nimic pe blog pentru ca m-am imbatat. Am anuntat ieri cativa amici pe Facebook inainte de producerea evenimentului. Am baut vin fiert... ca sa nu mai intrebati. Astazi scriu doar cateva randuri pentru ca ma doare capu'. De fiecare data cand programez o betie ma chinui sa-mi amintesc sfaturile celor de la Discovery Channel in aceasta privinta. Au facut aia teste pe la Brainiac si au observat ca daca iei o aspirina inainte de a incepe sa bei nu mai ai dureri de cap a doua zi. Dupa aia m-am mai uitat io pe net dupa niste sfaturi din astea pentru a doua zi... Nebunie... Cica sa bei ceaiuri pentru ficat... Sa halesti banane... Painea prajita ajuta... Sa nu bei cafea (tarziu pentru ca am baut deja 2)... Plimbare in aer liber! Uite asta trebuie sa o fac pentru ca mi-am uitat telefonul aseara la locul faptei. Adica al betiei bineinteles! Dar o sa merg cu masina asa ca nu stiu daca asta se numeste plimbare in aer liber... Nu conduc eu domnu' ofiter! Merg cu un vecin! Si daca tot merg la locul cu pricina o sa vad daca a mai ramas ceva de aseara si o sa pun in practica o vorba din popor pe care am aflat-o eu mai demult: cica tot cu bautura scapi de mahmureala! Eu o sa incerc desi am dubii... Vreti sa stiti de ce? Pai uite la scara blocului e un chiosc alimentar. Sunt 2 boschi care ajuta la descarcat marfa si chioscaru' le da cate o sticla de ceva dupa aia. Cand am plecat in luna iunie anul trecut din Romania i-am lasat pe un gard savurand din tuica obtinuta prin munca! Dupa vreo 5 luni, cand m-am intors boschetii erau tot pe gard halind alta sticla de tuica! Si acum va intreb pe voi: alcoolul face sau nu face bine la durerea de cap de a doua zi? Adica nu de alta dar nu vreau sa beau si azi ca sa-mi treaca durerea si sa nu aiba efect! Ca dupa aia ma imbat iar... si maine o iau de la capat pana verific daca are sau nu efect... Si nu ma intereseaza ca devin ca amicii de pe gard dar e chestia ca nu stiu cand o sa apuc sa-mi recuperez telefonul (pe care o sa-l uit in fiecare zi) de care am atata nevoie...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!