.

31 ian. 2011

Capsunarul si frigul

E frig in mod oficial

Stiu! Stiu ca in Egipt e nasoala treaba, ca din februarie intra in vigoare in Romania "Declaratia unica" pe care cei mai multi contribuabili habar nu au sa o completeze, ca nu intram in Schengen din cauza bulgarilor (sanchi) si ca Berlusconi (primu' ministru al unei tari unde "Declaratia unica" cei mai multi contribuabili habar nu au sa o completeze, dar exista macar cineva care stie si o si face pentru altii - CAF) nu vrea sa se prezinte in fata judecatorilor care l-au chemat la ei pentru a da explicatii despre niste orgii cu minore! Mai stiu ca hahalerele de la BP, dupa ce au facut dezastru pe la americani, au semnat si cu rusii si australienii pentru deschiderea de noi zacaminte unde sa faca alt dezastru!
Mai stiu ca benzina si motorina s-au scumpit asa, doar la misto, iar acum au scumpit si gazul ca nu cumva sa scape mai ieftin cei cu instalatii GPL... Cum la fel de bine stiu ca masina aia care consuma doar un litru de motorina, pe care o tot plimba VW-ul de la un auto show la altu', nu o sa intre in productia de serie prea curand! Stiu ca o sa se scumpeasca haleala fara nici un motiv real si, incepand cu sfarsitul lui februarie, si hainele (pentru ca mi-a zis-o ala de la care le iau eu) tot fara vreo explicatie logica... Dupa aia mai stiu ca toate guvernele sunt corupte, politicienii sunt hoti si bagaboantele sunt curve... Stiu! V-am promis ca voi rezolva toate aceste situatii (si nu numai) in cel mai scurt timp posibil! Dar va rog frumos sa ma credeti ca am plecat de acasa cu gandul sa le rezolv si m-am intors repede inapoi. E frig! E foarte frig afara! Nu mai pot de frig ce e! Va rog sa mai aveti putina rabdare pana la vara! Acum nu se poate rezolva nimic pe frigul acesta! Am vrut sa le rezolv prin email-uri dar nici alea nu au ajuns la destinatari, asa de frig e! Mai aveti putina rabdare... O sa vina caldura si, incet incet, o sa uitati de toate problemele! Se deschid terasele, se merge la plaja, se da drumul la bere rece, femei cu fusta scurta etc, etc... Si atunci o sa ies din casa si o sa merg sa rezolv problemele globale ale omenirii! Stati putin... Cum? Nu se poate! Uite nevasta-mea doar ce m-a anuntat ca sa nu-mi fac planuri pentru vara ca are concediu si trebuie sa plecam in vacanta! Asteptati si voi toamna ca n-o fi bai! Iese si vinu'... numai bun de rezolvat ceva...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!