.

30 ian. 2011

Mamaia si Marea Neagra

Sa veniti in iarna asta la plaja sa mai prindeti nisip

Nu glumesc! Daca va place sa stati pe plaja, la soare, sa veniti cat mai repede. Uite, azi am fost eu pe la Mamaia si am stat un pic la soare sa ma bronzez. Erau minus 300 de grade si in 5 secunde imi inghetasera si gandurile, dar am rezistat. S-ar putea sa fiu ultimul cetatean care a stat pe plaja de la Mamaia la soare! Marea Neagra e deja la scarile teraselor asa ca nu mai dureaza mult. Cred ca pana in vara o sa dispara si terasele daca nu face nimeni nimic. Erau niste pescarusi si le-am zis lor sa faca ceva... Mi-au intors cururile si nici nu m-au bagat in seama... I-am deranjat atat de tare incat mi-am gasit si masina plina de gainat! Mai razbunatori ca mine nenorocitii... M-a costat 10 lei sa-mi spal masina! M-as duce sa le cer banii pe spalat dar... e frig al naibii!




5 comentarii:

  1. M-a spart grafica. Sigur nu sunt pescaunguri? Ca par cam aroganti...

    RăspundețiȘtergere
  2. pescarusi :)))pescaturci :)))se gainateaza la fel! bun articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca trebuie sa vedem si partea buna a lucrurilor :)) in curand, vom avea si noi la mamaia un hotel " Poseidon" , ca cel din Turcia , cu doua etaje sub apa ... us to be healthy ...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!