.

27 ian. 2011

Capsunarul isi cere scuze

Ma iertati tovarasu' ca v-am uitat!


Imi cer scuze. Am sarit si eu o zi si am sarit-o chiar pe cea mai importanta: ziua lu' tovarasu' Nicolae Ceausescu! Sincer eu stiam ca e azi, dar niste pretini mi-au spus ca e ieri. Stiti cum spun batranii cand uita de ziua cuiva? Sa-l uite moartea! La tovarasu' nu mai e cazul, dar asa ca chestie...
Ce va amintiti voi de tovarasu'? Mai nimic nu-i asa? Eu doar ce am vazut Autobiografia lui Ceausescu! Super filmu' facut fara comentarii si fara parerea la unu sau altu'. Intelege fiecare ce vrea asa cum am inteles si eu. De fapt eu stiam de la tataia meu niste chestii si acum (ca sunt mai mare si eu) le-am priceput mai bine. Inca o data multumesc regizorului Andrei Ujica ca nu a cerut nimanui pareri sau alte interventii.
Tataia povestea ca Dej se zicea ca a fost "lucrat" de cel care l-a pus pe Ceausescu la putere: Maurer! Astia acum zic ca si Bodnaras si Manea Manescu au un rol important, dar pe vremea aia lumea il stia pe Maurer ca omu' din umbra! E ca in ziua de azi cand e adevarat ca ala e in fata si da din gura dar in spate e ala mai smecher care trage sforile. Asa ca, daca tataia zice ca Maurer era mai smecher ca aia doi, nu mai pot eu ce zice Wikipedia! Deci am stabilit ca Maurer l-a pus pe Nea Nicu!.................................................. Am facut o pauza sa-i explic lu' nevasta-mea care se uita la nebunii aia de la Top Gear ce masina e aia Datsun!
Deci am ramas la Ceausescu presedinte! Dupa aia cica era misto pana prin 75'... si dupa aia a mai fost putin si s-a dus dreacu cam dupa ce a inceput sa faca vizite la Coreea de Nord si la China! Iar China frate? Peste tot apar chinezii astia! Si dupa aia a venit Iliescu cu bisnitarii de prin Bucuresti si au trait fericiti pana la adanci batraneti. Apropo Nea Nelu'! Am vorbit azi cu un tip care era in camera cu voi la piesa aia de teatru pe care o numesti revolutie! Cica avea gloante cat sa va secere pe toti (Dan Iosif inclus) dar cica primise niste ordine directe sa nu se atinga de tine, de ala si de alalaltu'... Revolutie ah?
Continuarea o stiti si dureaza si azi. Eu atat am vrut sa spun: lamultiani Nea Nicu, sa ne traiesti in Venezuela sau pe unde mai zic astia de la OTV ca traiesti! Singurul lucru de care imi pare rau e ca nu ne-ai spus adevarul. Toata lumea visa sa fuga in America, in Germania, in Franta... da' daca tu stiai cat de bine e sa fi chinez de ce nu ne-ai zis bre si noua? Ca uite acum cat de greu se pleaca prin partile alea!
P.S.: Culmea emigrarii: Cuba a inceput sa respinga in bloc cererile de emigrare venite din partea europenilor! Motivul? Prea multe frate...

2 comentarii:

  1. pacat de copilaria ciuntita a celor care s-au nascut dupa '75 si a tinerilor care s-au maturizat in privatiuni, de viata celor care au preferat sa fuga din tara, de frica impusa de securitate! ce timp pierdut de pomana, inutil si fara rost!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!