.

7 ian. 2011

Capsunarul si consumul de carburant

Fac si eu greva daca nu trebuie sa renunt la masina

Eu sunt un automobilist si de vreo cativa ani sunt si motociclist! Deci iubesc si 2 si 4 si 12 roti! Cum cine are 12 roti!? Camionul cu remorca! Pai eu stiu sa merg si pe d'alea spre deosebire de voi muritorii de rand. Nu ca ma consider entitate superioara, dar daca trec cu camionu' peste tine cred ca iti dai seama cine ramane in viata... nu?
Deci se face greva la statiile de alimentare. Se aduna lumea si baga 1 litru de benzina pe care il plateste cu monede de 5 bani si vine si TV si Radio si Ziar national sa vada caterinca. Pentru ca la asta se reduce totul: la caterinca de 5 bani. Adica sa nu bagi benzina sau motorina la masina pentru 3 zile nu inseamna nimic. Pai fac si eu plinul si pot sa nu bag 3 zile linistit. Unu' care are gaz nu baga 5 zile! O sa ziceti ca e demonstrativ? Pai caterinca asta demonstrativa nu intereseaza pe nimeni in ziua de azi. Li se rupe in 14 sau chiar in 15 de un grup de 5-6 masini care fac panarama pe la Peco! Stiu foarte bine (si Guvernu' si petrolistii) ca oricum in cateva zile li se termina rezervoru' si vin iar la alimentat. Nu m-ar mira ca dupa asa zisa greva la caterinca sa ii astepte vreo surpriza pe demonstranti. Adica tot la caterinca sa scumpeasca carburantii si sa dea vina pe ei!
Asa cum am zis sunt automobilist. Nu fac greva alimentarii cu motorina nu pentru ca nu sunt ecologist, dar pentru ca nu are rost. S-au mai facut si pe la altii fara urmari. Mai mult, asa cum v-am zis, le-a marit pretul... nu imediat dupa... putin mai incolo. Eu sunt primul care urla dupa masini electrice, motociclete electromagnetice sau camioane pe gaz metan. Exista toate dar la un nivel foarte, foarte mic. Cand au vrut sa faca francezii masini electrice de serie pac le-a disparut planu' secret! Japonezu' a facut masina pe apa si moto electromagnetica si se joaca cu ele prin curtea fabricii... Camioane pe gaz metan au americanii doar la masinile care curata strada... Eu zic ca trebuie facuta o greva serioasa si nu una la misto! Vreti sa stiti cum? Nu mai cumparati fratilor chiu7 si xcinciuri fara numar! Hai sa mergem cu autobuzu' sau cu trenul si vara pe bicicleta! Transport public civilizat! Hai sa mergem la Primarie si sa facem greva sa bage la loc tramvaiu' si troleu si sa scoata fumigenele din oras! Nu? Nimic?  Nu vine nimeni? Pai vezi de ce nu are rost sa mergi la Peco sa faci caterinca? Pentru ca nimeni nu vrea sa dea locul la batrani sau la mame cu copii in brate in transportu' public! Lumea vrea sa fie comoda, sa aiba fiecare spatiu' sau vital... cam greu cu 7 miliarde de nebuni... dar in sfarsit! Nu va mai zic nimic ca iar ziceti ca ma dau mare! Dar in ziua in care litrul de benzina va costa cat ala de vin sa nu veniti la mine sa va dau locul meu din autobuz!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!