.

4 ian. 2011

Capsunarul si Rosia Montana

Cum se prosteste poporul cu televizorul, ziarul, internetul...

furata de pe hellocrazy.com
O sa ziceti ca m-am trezit tarziu? Si ce daca... Nici nu ma intereseaza subiectul Rosia Montana atat timp cat aia de locuiesc in zona se arata multumiti... Poate nu sunt dar nu se vede asta... In sfarsit! Eu am citit niste chestii (adica m-a interesat fara sa vreau)mai ales cand a fost scandalul cu ungurii, unde niste substante din alea nasoale (cum e cianura) au intrat si prin Dunare. Nu se mai vorbeste nici de chestia aia... de unde deducem ca substantele in Dunare nu mai este... care este! Pai poate nu mai sunt pe la unguri, cine stie? Poate au ajuns deja in Marea Neagra asa ca la anu' cand veniti la mare daca va inrositi prea repede sa nu dati vina pe Soare! Dar sa revenim la Rosia Montana. Dupa scurta prosteala la televizor, radio si ziare am aflat cat de minunat e sa extragi aurul cu cianura si sa-l faci lantisor sa-l dai la amanta! De ce scurta prosteala? Pai la astia costa! Au trebuit sa plateasca excursii pe la tot felul de ziaristi, sa plateasca spatii publicitare etc, etc.
Acum, Rosia Montana Gold Corporation International Paranormal... sau cum se mai numeste ea, a trecut la faza unde poate prostii mai pe lung: internet! Pe internet e moca si poti spune ce vrei ca oricum nu cenzureaza nimeni! Poate or fi luat exemplu' de la mine? Nu stiu, dar stiu ca Rosia si-a facut cont pe Facebook unde Capsuna s-a inscris pentru ca se asorteaza... la culoare nu la altceva! Ia sa va explice nenea acuma ce a inteles el citind din postarile extragatorilor de aur: "Cifrele o dovedesc: in 2010, cererea de monede de aur a crescut cu 400% fata de anul trecut." sau "Consultantul UNESCO Dennis Rodwell: Sugestia de a include Rosia Montana pe lista tentativă UNESCO are deficiente majore." sau "Stiati ca cianura este o aparitie comună in natura? Ea se afla in plante, in special in migdale, in samburi de cirese, samburi de mere si in anumite ierburi. In alimente, cianura este asociată cu ciocolata, cafea, porumb, mazare si anumite soiuri de fasole."... Deci hai da-o in gatu' masii de treaba! Daca la primele doua am rezistat la asta ultima nu mai pot! Pai stai asa bai baiatule (sau fata ca nu stiu cine tine pagina) cum mama naibii poti ciripi aberatiile astea? Pai voi extrageti aurul ala cu 2 Poiana si patru basini provenite de la locuitori dupa ce au halit fasole? Pai samburii de cirese si aia de mere voi ii haliti acolo la voi cand aveti consiliu' director? Alooo! Mai e si oameni cu capu' pe umeri nu numai tarani tampiti cu 3 mici si un Camin cultural! Am inteles ca pretul la aur a crescut dar asta nu inseamna ca fraierii care va lasa sa va jucati cu cianura prin tarana lor vor pupa ceva din cresterea preturilor! Suma stabilita prin contract e aia si nu cred eu ca ati fost atat de fraieri incat sa le dati mai mult daca pretul la aur sare in aer! Dupa aia vrajelile alea cu "Pe langa obiceiuri si traditii, exista si superstitii referitoare la noaptea dintre ani" ce e? Ii puneti in garda ca daca incep sa vada pesti cu 4 guri sau oameni cu 5 urechi nu e de la poluare ci din cauza ca sunt ei tarani prosti si superstitiosi? Am priceput! Oricum eu m-am facut prieten cu voi doar la misto! Cred ca v-ati dat seama! Nu o sa fiti niciodata prietenii mei pentru ca eu am o vorba: Daca Natura a ascuns petrolul, carbunele, aurul si uraniul in pamant inseamna ca le-a pus acolo pentru ca omul nu are nevoie de ele! Dar cum omul e prost ca copiii cand sunt mici... Nu stiti cum sunt copiii cand sunt mici? Pai tu ascunzi de el, dar el nu se lasa pana cand nu gaseste! Si cand gaseste strica! Normal... ca de aia l-ai ascuns de el pentru ca nu stie sa-l foloseasca ca un om mare! Si dupa ce l-a stricat incepe sa planga pentru ca stie ca o sa-si ia bataie la cur! Dar Natura e ca o mama si nu il bate prea tare... ii da acolo o palma si gata! Dar copilul creste! Si cand creste Natura are pretentia ca omul intelege ce face... deci in momentul ala si pentru Natura e clar ca omul o face intentionat! Si atunci Natura iti da frate de nu poti duce! Si mai e faza nasoala cand te da si afara din casa... Doar ca, daca in mod normal gasesti o ruda sau un hotel sa te primeasca, cand te da Natura afara din casa... unde naiba mai mergem? P.S.: O sa ma interesez si eu da sa o faceti si voi cand aveti chef... Cine e papagalul de consultant UNESCO Dennis Rodwell care zice ca nu poate sa intre Rosia Montana in patrimoniu' lu' maica-sa?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!