.

28 ian. 2011

Capsunarul si minoritatile

Vreau sa fiu si eu minoritar!

Mi-am adus aminte de chestia asta pentru ca am discutat cu un preten acum catva timp despre subiect. Cel mai mijto in ziua de azi e sa fii minoritar! De fapt nu din ziua de azi ci de cand au intrat romanii in m-UE! De atunci e mai convenabil sa apartii minoritatii "caine comunitar" pentru ca o ai macar pe Brigitte Bardot sa te reprezinte. Pe romani nu-i mai reprezinta nici dreacu asa ca ce rost mai are sa pierd timpul... Uite pe romani i-au dat afara de prin case ca cica au fost nationalizate (tot de romani), i-au data afara de pe la munca ca cica nu mai e nimic de facut pentru ei... Deci e de preferat sa-mi caut o alta gasca ca sa am si eu o oarecare reprezentare. Sa vedem... www.minoritaticareeste.prinro. Maghiari/secui - 6,6%, Romi - 2,46%, Ucraineni - 0,3%, Germani (sasi, svabi) - 0,3%, Rusi/lipoveni - 0,2%, Turci - 0,15%, Tatari - 0,11%, Sarbi - 0,10, Slovaci - 0,1%, Bulgari, Croati, Greci, Evrei, Polonezi, Italieni, Chinezi, Armeni, Ceangai, Carasoveni, Gagauzi, Macedoneni. Excludem din start maghiarii si alte din astea ca nu am chef sa ma mut prin Transilvania. Sa vedem care pot sa fiu paicea p'aproape, prin Dobrogea! Rus/lipovean nu prea le am asa ca nu stiu cat rezist eu in aceasta minoritate. Turc nu am cum sa fiu din cauza fetei si nici nu prea imi convine pentru ca nu mai merge traficul cum mergea odata. Tatar era marfa dar pe timpuri, cand mergeai la ocupat alte tari si le luai nevestele si... Bulgar e bine, dar doar cateva ore pe an  cat mergi sa platesti ITP si asigurare dupa ce ai inmatriculat masina pe la ei. Grec nu vreau pentru ca imi place sa merg in vacanta in Grecia si acolo e mai mijto sa mergi ca turist. Italian? Sanchi... am incercat 8 ani si ceva sa ma fac italian dar se pare ca nu am "calitatile" cerute:)) Cam atat... nu am nici o sansa! O sa raman roman nereprezentat pe nicaieri! Hopa! Ia stai putin! Bai nea internet ce faci? Pai Macedoneni nu e tati acelasi lucru cu Becali, cu Hagi si cu Caragiale! Astia sunt machedoni tati! Pai eu am preteni machedoni si pe internet nu scrie! Stai sa caut... aha! Aromani (macedoromani) carora li se atribuie uneori denumirea alternativa de machedoni sau machidoni. Am gasit! Uite, un preten imi zice ca nici nu au reprezentare parlamentara, chestii si alte trestii! Domnilor, de azi inainte am devenit machidon! Uite i-am dat la nevasta sarcina sa-mi prepare niste pita cu cas, pita di curcubeta, pace si niste cavarma. S-avet orixi si voua! Daca se face vreo comunitate armaneasca sa-mi ziceti ca candidez imediat... uite acuma ca vorbesc si limba...
P.S.: Eu am zis ca o sa mi se indeplineasca visu' de a face parte dintr-o comunitate cand am stat p'afara! Din pacate romanii sunt majoritari si p'acolo asa ca...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!