.

23 ian. 2011

Intrebari

- Am si eu o problema: toate filmuletele de pe YouTube despre Gheorghe Hagi sunt puse de straini... inclusiv cele in care Gica joaca pentru Nationala!!! Intrebarea mea este: ?


- Zilele astea am auzit niste pensionari care plangeau ca le-au taiat astia de la putere pensiile de... 3000 de lei noi!!! Intrebarea mea este: Cum dreacu intr-o tara cu salarii de 1000 de lei au astia pensii de 3000?


- Am observat fara sa vreau o emisiune la TV unde Botezatu s-a zgariat la picior si a chemat Salvarea sa-l panseze ca cica are pielea sensibila si se infecteaza: Intrebarea mea este: Daca vrei sa te faci de rahat de ce trebuie sa ne arati si noua?


- La televizoare si prin ziare se vorbeste de tot felul de VIP-uri tip Iguana, Bianca a lu' Bote, Ramona, Cristina... Intrebarea mea este: Cine sunt astea?


- La o conferinta de presa Borcea Shakira a declarat ca Galatasaray a dat prea multi bani pe Stancu si ca nici un jucator din campionat nu valoreaza mai mult de 2 milioane! Intrebarea mea este: Borcea esti sigur ca te doare doar picioru'?


- Toate televiziunile din tara si-au trimis cate un papagal sa stea la poarta lu' Tiriac, la Balc, si sa moara de foame si de frig pentru ca aia oricum nu-i lasau sa intre si aveau si gard electrificat! Intrebarea mea este: de ce ati stat ca fraierii acolo cand pe noi ne doare la basca de vanatoarea lu' Tiriac? Si mai am o intrebare: Ati avut corturi sau ati dormit pe jos?


- Au fost 3 zile de proteste impotriva benzinarilor, cu monede, cozi si mersul piticului cu masina... Intebarea mea este: Stiati ca astia au scumpit si tigarile?


-  De doua zile nu am scris pe blog pentru ca nu am avut net pe unde am plecat! Intrebarea mea este: Stiati?

3 comentarii:

  1. In anul de gratie 2011 orice cartelar isi poate activa net mobil. Stiai?!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca ai fost plecat, noua de ce nu ne lasi un mesaj privat? ca mi-a fost de tine, stiai sau nu? pupa M

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!