.

13 ian. 2011

SENZATIONAL DE SENZATIONAL

Politicienii isi fac blog degeaba

Bai nene asta e ghinionu' meu in viata. Nu pot si eu sa fac ceva ca hop mai vin 100 si vor sa faca si ei. Si la voi e la fel? Inseamna ca au ceva cu noi dom'le. Uite mi-am tras si eu un amarat de blog si cand ce sa vezi? Vine Udrea si zice ca urmatoarele alegeri vor fi pe internet! Pai vezi? Nu destul ma enerva asta in viata reala acuma ma seaca si in aia virtuala. Lasa-ma femeie sa respir si eu! Nimic...
Am intrat si eu pe Gagal sa vad care mai are blog ca mine dintre astia de se numesc politicieni prin Romania. Am inceput cu cele mai vechi timpuri si cand ce sa vezi... Bunicuta are blog! Nu credeti? Ia intrati voi pe http://ioniliescu.wordpress.com/ sa vedeti ce se intampla! Despre ce vorbeste? "Am aflat cu tristete vestea incetarii din viata, la varsta de 85 de ani, a maestrului Marin Constantin"... fiecare trateaza problemele varstei ce sa-i faci. Sa continuam cu urmatoru': Emil Constantinescu... nu are! Are pagina de Facebook da o sa ma ocup altadata de astia. Cam asta despre aia vechi... nici nea Nicu Vacaroiu nu are blog asa ca o las moarta... pardon... balta!
Sa ne vorbim un pic de astia tinerei... sau cel putin asa se lauda ei. Sa incepem cu preafericita care pe blogu' ei http://www.elenaudrea.ro/blog scrie urmatoarele: "Am avut parte si de o intalnire cu un grup de pensionari nemultumiti de impozitarea pensiilor de peste 740 de lei. Discutia cu dumnealor a fost mai lunga decat cea prezentata pe posturile de televiziune si nici pe departe atat de tensionata!" Hai ma! Iar a fost vina la presa si televiziune ca te-a huiduit mosii aia? Atunci asa cum tu nu crezi ce am vazut eu la TV asa nici eu nu cred video ala pe care l-ai pus tu acolo ca sa demonstrezi tu cum dai lumea la intors. Adica cum esti tu desteapta care esti tu! Mai departe... Base' nu are blog pentru ca are pagina! http://www.presidency.ro/ ne arata ca are ca are 3.352.338 vizitatori dar daca intrati pe Trafic.ro veti vedea ca peste 53% au intrat doar intre 0 si 10 secunde! Adica asa cum am facut si eu: am intrat, am vazut ca are pagina si am iesit. Urmatorul pe lista e Geoana. Ia auziti voi ce zice el pe blogu' personal http://www.mirceageoana.ro/blog: "...nu cred ca romanii sunt nostalgici ai comunismului, ci sunt profund dezamagiti dupa 20 de ani de capitalism romanesc". Pai atunci ce sunt romanii mai dom' Geoana? Nu sunt comunisti dar nici capitalismu' nu le place!
V-ati plictisit? Acum o sa va trezesc. Stati asa sa caut... ia uite bai hahalero! Baaaaai hahalero care esti ia uite aici: http://www.georgebecali.ro/blog/!!! Ai vazut? Ia asculta aici: "Eu, George Becali, candidez la funcţia de preşedinte al României!". Sa intrati pentru ca va pisati pe voi de ras: are un singur articol datat 2009 si nici un comentariu. Oricum de apreciat ca a incercat. Bai fratilor cand sa va fac sa radeti mai cu pofta... "basescuelena.wordpress.com is no longer available"! Pacat! Are o pagina pe net dar va garantez ca nici macar nu merita sa dati cautare dupa ea.
Am vrut sa inchei in forta dar iar nu am reusit... Marean care este nu are blog adevarat... exista doar o sacosa de alte bloguri care ii poarta numele dar doar ca sa faca trafic. In schimb exista o chestie pentru care Marean care este a intrat deja in istorie: exista http://www.goagal.ro/! Da frate! Intra si tu si cauta pe Goagal! Daca romanii continua sa voteze asa cum au facut-o pana acum nu m-ar mira ca in cativa ani sa se duca naibii Google si sa devina Goagal motorul de cautare oficial! Asa sa nu ne ajute Dumnezeu!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!