.

30 ian. 2011

Capsunarul si strainii

Despre niste evenimente naspa p'afara

- Doar ce m-a chemat un amic de-al meu din Italia! Cica nu mai poate intra pe nici un site de torenturi ca il redirectioneaza pe o fereastra unde scrie ca tre' sa se inregistreze si sa plateasca! Dupa ce au inchis Piratebeiu, au blocat descarcarile de torenturi pana la 12 noaptea si alte smecherii din astea, italienii au reusit sa le blocheze de tot. Cica nu mai merge nimic unde apare cuvantu' torrent. O sa ma mai informez si va tin la curent! Nu de alta dar de obicei urmeaza Romania...
- Un alt amic de-al meu mi-a recomandat sa citesc o stire despre o chestie naspa... Audi A2 al nemtalailor de la DBM, masina full electric cu care s-a reusit o autonomie de peste 600 de kilometrii cu o singura incarcare, a luat foc din cauze care... nu se stie de ce... Care zice ca sabotaj, care zice ca si-au data aia foc singuri ca nu era adevarat ca masina putea circula atata cu o singura incarcare... Aia care zic ca masina a luat foc de la baterie sa taca dreacu din gura pentru ca bateria Hummingbird Lithium-polymer nu era pe masina...
- Nasol pentru cei care vor sa mearga in vacanta in Egipt: cica se trage cu piatra, cu pusca, cu molotovu' si, pe alocuri, cu tancu! Cei care insista totusi sa mearga pe motiv ca nu vor sa piarda banii de pe rezervare sa aiba grija sa nu-si uite uleiul de plaja... sa nu se arda!
- Naspa pentru Cernavoda... zic italienii de la Il Fatto Quotidiano. Cica Enel se retrage din proiectul ce prevede realizarea reactoarelor 3 si 4! Cica e scump si cica statul roman o sa schimbe un pic legea (nu sunt obisnuiti saracii) si o sa faca holding-uri de stat care sa se ocupe de ce-i al statului. Cui nu-i convine sa-si ia jucariile si sa plece acasa!
Nu va mai dau stiri naspa din Romania pentru ca o amica mi-a reprosat ca bag lumea in depresie cu stirile mele... Va dau o stire buna din Romania: doar ce am terminat de halit o varza cu carne, cu paine si ardei iute, despre care nu mai auzisem de ani buni... Voi reveni dupa ce imi termin ecleru'... mmmmmmm...

4 comentarii:

  1. Unde mai pui ca idiotii au devastat muzeul din cairo...

    RăspundețiȘtergere
  2. varza cu carne si cu mamaliga e super! si cica se traieste rau in Romania!... daca aia care au devastat muzeul din Cairo sunt idioti, noi care am ars o biblioteca intreaga si am tras cu tunul intr-un muzeu, cum ne putem numi?!?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!