.

1 feb. 2011

Pana la urma cum ramane?

Nu mai fac azi revista presei economice!

Ma apucasem eu sa fac o trecere in revista a pricipalelor titluri care este prin ziarele italienilor. Nu pentru ca italienii ar fi cai breji, dar pentru ca stiu cel mai bine limba de vreo 9 ani incoace. In ceea ce priveste termenii economici pot spune ca in romaneste chiar nu ma descurc... Cum se zice aicea la voi "economia"?
Las gluma la o parte si trec la caterinca. Pai bai fratilor, stiti ce a zis un economist de la Il Sole 24 Ore? Ca nu se intelege... Ceeeeeeee? Cum adica?! Pai daca voi astia de studiati toata ziua criza si balamucul care urmeaza nu mai intelegeti nimic atunci eu, ca simplu cetatean, cu cine votez? Chiar asa! Azi a fost ziua lu' Caragiale sau ieri? Oricum lamultiani pentru ca nea' Luca o sa fie intotdeauna actual! Sa revenim la asa zisa criza. Deci marii economisti nu mai inteleg o boaba despre ce si cum cu criza asta! Ba ca se speculeaza, ba ca asa e normal, ba ca bancile au taxe prea mici, ba ca prea mari... Acum s-a dat startul la noua vrajeala cu marirea preturilor pentru ca e criza de resurse... Adica nu se numeste ca au ramas cativa smecheri care produc (pentru ca restul au inchis firmele de acu' doi ani) si fac ce pret vrea muschii lor! Nu! Se numeste "criza de resurse"! Hai bai nene ne lasi? Si ne lasa pentru ca imediat vine un alt mare economist care spune ca nu este criza de resurse dar ca se speculeaza pe valute! Si dupa aia vine al treilea care zice ca se mareste petrolu' pentru ca s-a spart o teava de WC prin Alaska (asta in timp ce BP face noi contracte de extractii cu rusii si australienii). Eu am inteles mai economistilor ca ne luati de papagali dar nici chiar asa. Am mai vazut si noi una alta pe netu' asta ca de aia avem iutuburi si alte online-uri! Ia uite ce zice astia despre Marea Criza de la '29! Ia fii atent! Cica a tinut 10 ani tati! 10 ani! si dupa aia nu s-a vazut nici un fel de luminita la capatul tunelului... s-au vazut luminitele de la bombe pentru ca in '39 a inceput razboiul! Acuma noi suntem in al 3-lea an si deja vad ca nu se intampla nimic. Toti sunt la minus (cel putin pe hartie) si munca, chiar daca este, e platita de tot rahatul cam peste tot in lume. Am un vecin care tot continua sa-mi dea exemple Norvegia, Elvetia si Suedia... Pentru mine astea sunt cartiere nu tari si al doilea razboi mondial aia l-au vazut la televizor asa cum vedem noi razboiul din Irak si Afganistan. Imi pare rau pentru nuanta de pesimism, dar nu vad nici-o reactie hotarata din partea Guvernelor tarilor m-UE sau a altor uniuni din astea. Mai vad si economisti care habar nu au ce sa zica... Atunci ramane sa-si dea fiecare cu parerea dupa cum il taie capu'!

Sincer ma doare la basca despre ce o sa se intample si asta pentru ca, spre deosebire de altii, eu nu am un copil de crescut! Daca incepe razboiul mondial o iau pe nevasta-mea si fugim pe Insula Mare a Brailei si ne predam la primul taran care e pe acolo! Faza cea mai nasoala este ca toate sistemele astea noi de gestiune a teritoriului si a populatiei nu se pot aplica la 7 miliarde de nebuni... ci la mult mai putini! Asta e! Se pare ca s-a dat deja startul in Noua Ordine Mondiala, iar la sosire vor ajunge numai cei care pot alerga!
Stati asa! Uite ca a iesit o stire buna, de ultima ora: Coreea de Nord face pace, pace intre doua dobitoace cu aia de Sud! Minunat! Totul e bine cand se termina cu bine! Acuma, ca nu mai da aia cu atomica, sa revenim la ale noastre! Ia sa mai punem in pahar sa ne cinstim ca mai e putin si incepe Dan Diaconescu in Direct! Despre ce avem in seara asta? Despre E-uri si crima de la Cernavoda... Da! Nevastaaaaa! Nu vrei sa facem un copil ceva? Ca nu e nimic interesant in seara asta la televizor!

3 comentarii:

  1. Puii mei, chiar acum risti sa ramai fara scapare?!? Daca te mai uiti mult la televizor, faci mai mult de un copil, si in Marea InSULA a Brailei nu stiu ce cresa si gradinita gasesti....ca de scoala, las-o BALTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. uita-te la postul ala aaa, am uitat cum se numea, parca Atomic TV :D

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar frate... Atomic TV! baga din alea "noi suntem la fami-li-a" si "dupa blocuri suntem noi care te facem pa tine"... care suntem

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!