5 feb. 2011

Capsunarul si operele de arta

Macar de aveati talent...

Va intreb o intrebare foarte simpla: va place cu graffiti pe pereti? Nu a fost ideea mea sa intreb intrebarea asta ci a celor de la radio... nu mai stiu care de pe la Bucuresti. Eu m-am gandit sa o pun la Constanta... si nu la radio. Am fotografiat pentru voi (si pentru mine) cateva din minunatele opere de arta care impodobesc peretii blocurilor prin Constanta, zona B-dul Lenin... pardon, Mamaia. Cand se numea Lenin nu avea nimeni curaj sa faca opere de arta pe peretii la bloc ca il prindea Militia si il batea peste maini cu tubu' de vopsea pana picta cel putin ca Grigorescu. Acum e democratie si trebuie imitati americanii in tot ceea ce fac ei prin ghetouri...
Pentru ca romanii au inteles ca americanii fac graffiti din astea prin centru, dar cica nu e adevarat. O fac prin ghetou ca chiar daca nu au Militie aia au Police care te bate cu spreiu peste degete pana aduci cautiunea... si nu in monede. 
In sfarsit, atat pot artistii strazii din Constanta, atat fac. Parerea mea, observand fotografiile, e ca operele de arta urmeaza! Momentan, artistii doar s-au semnat si cand o sa aiba bani de spreiuri o sa faca si operele care ii vor consacra... asta daca nu vine ploaia sau vreun locatar, respectiv cainele scarii, sa-i puna pe fuga.
Cred ca scrie 1800 si inca ceva... cand s-a nascut bunica-su

Toni, prostu' baietilor, si restul...

Cred ca e reclama la magazin

WC

Asta ar avea idei... dar nu are talent

Daca nu puteti face asa ceva... lasati-va! Asta e de dupa blocuri... ale lor!
Uitati-va si voi la fotografii si daca intelegeti ceva sa-mi spuneti si mie. Eu, desi nu am inteles mare lucru, pot da un sfat tinerilor artisti graffitari constanteni: ba baieti, daca nu aveti habar de desen sau nu aveti ce face cu spreiu care a ramas dupa ce au vopsit parintii baia, lasati-va la mana voastra. Pe bune! Va spune asta unu' care a vazut cum arata imbecilitatea maxima la casa lu' Romeo si a lu' Julieta. Nu de alta dar sa nu ajungeti dreacu ca idiotii aia care, doar ca sa arate la lume ca stiu sa scrie, au mazgalit toate zidurile casei cu graffiti de genu' "Genoveva + Orlando = I love you!"