.

27 feb. 2011

Capsunarul si salsa

Am fost la Latin Fever frate...


Cum dreacu se face ca daca suntem latini nu stim si noi salsa, bachata si merengue din nastere? In mod normal nu ar trebui sa avem in adeneu' chestiile astea? Cica nu! O confirma si italienii, si francezii, si spaniolii care habar nu au d'astea. Nu stiu la portughezi cum sta treaba, dar banuiesc ca si aia lasa de dorit. Trebuie sa mearga la scoala ca sa invete la fel ca noi. Ha, ha, ha!
Am fost aseara la Latin Fever din Constanta pe Mihaileanu 6. Ce? Le fac publicitate? Si care e problema? E moca frate vrei si tu? Ma scuzati dar am un vecin p'aicea care nu ma lasa in pace... Deci, cum spuneam. Am fost eu acolo si mi-am zis ca nu poate fi asa de complicat cum se zice. Mai ales ca p'afara am avut ocazia sa fac niste chefuri cu niste sud-americani si i-am vazut cum danseaza. Cand am ajuns m-am spart... erau aia de la Salsa Encanto frate! Astia participa pe la concursuri chestii, socoteli si cica vin p'acolo in fiecare seara sa dea lectii la lume... pe bani evident! M-am pus la baut bere ca altceva ce puteam sa fac. Dupa aia n-am mai rezistat si m-am ridicat la dans! Adica la topait ca bagase aia cu 20 de ani a lu' Voltaj si cei mai fericiti erau aia de la 30 in sus. Si dupa aia iar salsa, merengue si bachate si eu iar bere, bere si bere. Nu am vrut sa stric cheful celor prezenti asa ca m-am abtinut de la dans. Oricum am inteles cum se face desi va garantez ca la dansul ala in grup n-o sa ma vedeti vreodata. Partea interesanta e ca am descoperit ca mai toate femeile stiu d'astea, inclusiv nevasta-mea! De fapt cred ca si nevestele voastre stiu! Nu de alta dar e de ajuns ca o femeie sa-si miste putin curu' pe ritm latino si unicul neuron din capul masculilor va intelege doar atat: sex! Adica e inutil dupa aia sa mai faci piruete, miruete, sa ridici piciorul sau sa dai din maini ca oricum nu mai scapi! Eu, dupa a doua bere, eram ca leu' cand vede leoaicele in minijup! Vream sa sar pe toate cand m-a luat nevasta-mea la misto... "Ia du-te tu erou' lu mama si arata-le la fete ce poti tu! Ia ia-le tu pe toate si rasuceste-le pe toate partile! Nu te duci? Ce faci iti mai iei o bere?" Pai ce puteam sa fac... Nu stiu d'astea! Noroc ca a inceput niste muzica de casa (house) si m-am ridicat imediat! La "ridicati mainile in aer" sunt toti numaru' unu! Oricum a fost super tare! Dupa nu stiu cate beri au inceput si aia sa bage machidonesti, grecesti si populare romanesti si imi amintesc ca am dansat de toate. In concluzie programul e ok chiar daca nu ai habar de salse si alte sosuri. Bei, te uiti, bei iar, iar te uiti, mai dansezi, iar bei si dupa aia dansezi muzica caterinca pana dimineata! Au bagat pana si Brasoveanca frate!
Azi dimineata m-am trezit cu durere de cap, ca de obicei. Am zis eu ca o sa fac experimente cu aspirina luata inainte si cu lingurite de ulei, dar degeaba... Am amestecat Tuborg cu Carlsberg si nu cred ca am facut bine... Nevasta-mea s-a uitat la mine si m-a intrebat sec: "Ia zi mah, ce faci tu cu toate fetele alea de aseara?" Habar nu aveam despre ce vorbeste, dar parca visasem ceva! Se facea ca eram cel mai bun dansator de bachata din lume (Jorge Ataca) si toti aia de la Latin Fever si de la Salsa Encanto ma aplaudau si urlau de bucurie. Si eu dansam cu cea mai smechera dansatoare din lume (Tanja La Alemana) si toata lumea se oftica ca nu avea valoarea mea! Si dupa aia luam tot felul de premii si toate fetele apelau la mine! Pe bune ca Carlsberg e probabil cea mai buna bere din lume... daca incepi cu Tuborg ofcors!
P.S.: Daca nu credeti sunati la 0727187984. Va raspunde Alex si va face si rezervare. Daca va intreaba cine v-a dat numarul sa-i spuneti ca il aveti de la cel mai tare dansator din lume! O sa ramana surprins, dar nu va faceti probleme... Asa raman toti cand aud...

4 comentarii:

  1. frumoasa pereche, se misca in ritm de... dans :))) dar de ce n-ai facut un clip si cu tine, dansand cu Tuborg? :p

    RăspundețiȘtergere
  2. cea mai tare descriere a clubului pe care am auzit'o...f funny si adevarat! LF e un club excelent! Ar trebui sa va apucati de cursuri de salsa tinute de Salsa Encanto...pt ca nu o sa regretati!

    RăspundețiȘtergere
  3. pai am vrut... la inceput imi era rusine si am luat cateva beri ca sa-mi fac curaj... la sfarsit nu mai eram in stare...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!