.

3 feb. 2011

Capsunarul si Egiptu'

Portofelul mea nu mai poate de Mubarak


Protestul cu maruntis nu a dus la scaderea pretului la benzina si motorina decat dupa ce s-a prefacut guvernu' ca ii controleaza pe pompagii. In schimb, fara sa se scandalizeze nimeni, s-a scumpit gepeleu. Dar, asa cum zicea si Murphy, dupa naspa vine si mai naspa. A inceput vrajeala aia de revolutie in Egipt si primul lucru care se intampla pe planeta pamant cand se bat fraierii intre ei este sa se scumpeasca petrolul! Mai nou acum se scumpeste si daca bate vantul prea tare, daca se rupe vreo teava sau daca vreun trib din Amazonia isi cere independenta desi nu i-a ocupat vreodata cineva.
Gata! Se bat doua grupuri de papagali prin Egipt, armata se uita la ei si mai trage cate un foc in aer la misto si in timpul asta la New York si la Londra se scumpeste barilu' frate, desi in orasele astea nu s-a extras, nu se extrage si nici nu se va extragea vreodata vreo galeata de petrol. Mai mult, la Londra costa mai mult ca la New York si asta pentru ca englezoii mai dau cu bunghiu si pe la bursele galbejitilor. Ziarele financiare dau niste explicatii pe care nici eu, ca expert financiar care este, nu le inteleg! Ca cica e cu sulfu' din compozitie, ca are legatura cu rezervele ca nu stiu ce strategie. Cum am spus eu sunt expert financiar si am discutat azi cu portofelul meu sa-l intreb ce parere are. Dupa vreo 2 ore de injuraturi am tras concluzia ca pe portofelul meu il doare la 6000 de metri in spate de Mubarak, de sulful din petrol sau de rezervele americanilor. E unu Tabarelli care o zice pe bune: specula financiara bazata pe faptul ca taxele sunt la zero si guvernele la smecheri sunt pline de bani! Dar nici eu nici voi habar nu are cine e Tabarelli asta asa ca...
Ideea e ca trebuie sa ne scobim in buzunare pentru ca o sa se scumpeasca iar benzina si motorina. Mubarak o sa se duca naiba si pretul o sa ramana la fel de mare pentru ca, nu-i asa, se scumpeste peste noapte cu 20 de bani dar dureaza un an ca sa se ieftineasca cu 3.
Incerc sa-l consolez pe portofel dar fara succes. plange in continu' de cand a aflat stirea cu petrolu'. Am incercat sa-l imbunez si i-am spus un banc cu portofele din alea mici de tinut maruntisu'. Reusisem, dar dupa aia am scos 100 de lei sa-mi iau niste motorina si a inceput sa urle iar...

2 comentarii:

  1. asa-ti trebuie daca umbli cu portofel! uite la aia amaratii, au doar o punguta cu doi bani, pe care scrie "sa traiti bine" si sunt fericiti :)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!