.

16 feb. 2011

Capsunarul si ENEL

150112151123 esti un analfabet!

In primul rand trebuie sa va iesplic ca numerele de mai sus nu sunt numere de jucat la loto! Mai mult, numerele astea sunt atat de ghinioniste incat daca le jucati s-ar putea nu numai sa nu va aduca nici un castig la loto, dar s-ar putea chiar sa pierdeti o gramada de bani! Aceste numere sunt nimic altceva decat un nume! Da frate ai auzit bine! Un nume! Asa isi numeste ENEL muncitorii! Adica ENEL cand a venit el din Italia in Romania (pentru ca nu a gasit sa se duca dreacu in alta parte) nu pricepea o boaba de romana desi pentru un italian e foarte usor de invatat (si invers e valabil din pacate).
Si atunci ENEL a zis la muncitori: bah tu de azi te numesti 1501121511..., tu te numesti 1501121511... si asa mai departe... ca sa nu uite cum ii cheama nu de alta!
Eu nu am nimic impotriva! Daca la careva ii place sa-l strige altcareva 1501121511... sa fie sanatos! Pe mine ma cheama Capsunarul si vreau sa mi se spuna pe nume! Mai ales ca nu e corect ca atat timp cat am fost plecat p'afara sa mi se spuna asa si acum, ca m-am intors, sa trebuiasca sa-mi schimb numele. 
Deci ca sa nu o mai lungim, domnul 150112151123 a fost azi in trecere pe la Navodari unde a taiat curentu la unu' care nu a platit! Deci bai domnu' 150112151123 tin sa te anunt ca ala are curent si acum pentru ca tu ai taiat curentu' la vecinu' aluia care nu a platit lucru care iti va aduce o reclamatie in exact 2 zile! Pot sa inteleg ca nu reusesti sa citesti pe litere dar se pare ca nici macar de cifre nu ai habar! Nu s-a intamplat mare lucru decat niste carne aruncata la cainii din fata blocului pentru ca dupa 7 ore fara curent s-a cam dus dreacu! Nici cainii nu au halit-o in semn de dispret! Adica au vrut si ei sa transmita un mesaj impotriva ENEL si a ceea ce reprezinta! Au venit niste colegi cu alte numere de matricola si au pus la loc curentu' dar au zis ca de fapt nu e treaba lor! Asa ca pe langa amenda o sa trebuiasca sa le dai si niste spaga la baieti ca vecinu' nu a avut chef sa le dea... la urma urmei pentru ce? Pentru tine?
Si in incheiere iti spun ca nu am nimic cu tine... dar am cu ENEL frate! Eu am crezut ca daca ma intorc in Romania o sa scap de hahalerele astea si de curentu' lor de 2 bani! Ani de zile, in Italia, aproape in fiecare dimineata la 6.20, la noi acasa sarea siguranta de la general! Si dai ca orbetele coboara jos din pat 2 etaje ca sa aprinzi lumina sa vezi si tu sa-ti faci cafeaua! Am zis ca e de la mine! Am schimbat busoanele alea electronice sau cum dreacu le zice... am chemat pe unu sa verifice tensiuni si alte rahaturi sa nu fie vreun scurt (desi faptul ca la 6.20 trecute fix sarea mi se parea ciudat un pic!). Nimic! Am plecat 10 zile in concediu si cand ne-am intors a trebuit sa aruncam frigiderul din casa... am lasat niste leguminoase in frigider, cald, cald, a sarit iar lumina (cred ca imediat cum am plecat in prima dimineata) si s-a imputit tot frigideru' frate! 
Din momentul ala nu am mai rezistat si am chemat ENEL-u. Am zis ca platesc cat o fi numai sa rezolve dreacu problema! A venit un "numar" de pe la ei, s-a uitat si a zis ca e totul ok! A zis ca probabil e "curent imputit" ca se mai intampla! Dupa aia am aflat despre ce era vorba! Ne-a zis un alt "numar" de la ENEL ca de aia sarea la 6 si 20 curentu'! Ca venea "numaru" de la centrala la munca si marea tensiunea ca se trezeau toti din somn si sa aiba dreacu putere lumina la baie cand te pisi! Si din toata reteaua sarea la mine, ca acolo vrea muschii ei sa sara! Problema nu are rezolvare decat prin montarea unui buson electronic cu autoarmare dar exista si o problema: cand o sa aveti vreu scurt in casa nu o sa aveti habar! Ca alea model nou inregistreaza cica tensiunea si daca vede ca tot sare pana la urma nu mai sare ca zice ca e teapa! Si o sa va ia foc casa cand sunteti plecati in concediu la relax! Asa ca singura smecherie era sa pun un buson din ala electronic in casa ca sa nu mai cobor 2 etaje in fiecare dimineata! De unde stia omu' atatea chestii? Credeti ca le stia pentru ca lucra la ENEL? Nuuuuu frateeee! La fel patea si el! Deci daca asta nu e culmea electricitatii sa-mi spuneti mie... pe numar!

Un comentariu:

  1. au asa de multe modalitati de a iesi in castig cei de la ENEL, incat nici nu merita sa-i vaicaresti cand au probleme pe timp de ger, furtuna sau ciclon! "Numerele" care lucreaza pentru ei vor fi intotdeauna de acord cu politica firmei, pentru ca au ce... numara!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!