.

7 feb. 2011

Cel putin 200 km pe ora

Cand e gata autostrada ca sa mora astia mai spectaculos?

Asa o sa fie aproape in fiecare zi cand Romania o sa aiba autostrazi peste tot 
Romania are o problema grava de infrastructura: lipsa autostrazilor! Dar nu e grav pentru economie sau alte chestii din astea. Nu! E grav pentru ca soferii si motociclistii romani nu pot crapa la fel de spectaculos ca strainii! De exemplu, pe afara, despre accidente ca ala de duminica dimineata din Mamaia nu scrie nici un ziar central!
Poate vreun local sa dea acolo cateva randuri. Afara, daca vrei sa devi vedeta, trebuie sa crapi dupa ce bagi goneta cu minim 200 km pe ora in autostrada frate! Ce smecherie e sa faci ca ala de duminica, sa intri cu 200 in stalp si sa-l darami? Poate faptul ca avea carnetul suspendat sa fie ceva mai interesant dar... Ia imaginati-va daca era in autostrada! Moaaaaa! Spatiu! Nu se mai oprea in stalp! Mai lua la rand vreo 2-3 masini mici si poate vreun camion! Sau, daca avea noroc, si vreun motociclist! Asa, pe drum din asta local...
Pe mine, de exemplu, nu m-a impresionat ala de duminica... Am ajuns pe acolo dupa vreo 20 de minute, cand inca incercau sa-i scoata din masina (ca mai avea 2 cu el care nu stiu de ce s-au urcat in masina cu unul cu permisul suspendat). Nici sa fac poze nu m-am oprit asa de neinteresant mi s-a parut. Dupa farul aruncat la vreo 300 de metri de masina mi-am dat seama ca avea ceva viteza, iar cand am vazut stalpul taiat de la radacina mi-am dat seama ca avea ceva mai mult decat am crezut prima data. Dar cu toate astea nu e la fel de spectaculos ca masina aia prinsa intre 2 camioane si celelalte 60 care urmau dupa ea, asa cum am vazut eu pe afara, in autostrada! Spectacol frate! Ca la TV! Era cu elicopter, ceata, masini prin santuri, sange, fiare contorsionate, tabla arsa... Super! Faza cea mai tare e ca si in conditiile alea erau unii prin spate care dadeau flash-uri! Stati linistiti ca data viitoare e randul vostru, nu va grabiti!
P.S.: Si la astia care dau flash-uri prin Romania le recomand putina rabdare. Guvernul a promis ca da lovele pentru autostrazi anul asta asa ca mai asteptati putin si o sa vina si randul vostru.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!