.

22 feb. 2011

Oare Hitler cum i-ar fi botezat copilu' lu' Mondialu'?

Cica sa nu fiti rasisti
Bah coaie! Hai fratele meu sa o dam pa bune acuma! Au bagat astia de urgenta prin Romania o Ordonanta... ia stai asa sa-ti zic: "Legea 107 din 27 aprilie 2006 (Legea 107/2006) pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 31/2002 privind interzicerea organizatiilor si simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob si a promovarii cultului persoanelor vinovate de savarsirea unor infractiuni contra pacii si omenirii!" Ok? Ok. Uite eu sunt de acord sa respect legea asta daca se mai da una... tot de urgenta! Uite sa sune asa de exemplu: Ordonanta de urgenta numaru' 1 fratele meu. Sa se termine imediat cu vrajeala asta cu minoritatile care a rupt coaiele prin toata Europa si sa se treaca la majoritate absoluta.
Carevasazica cand vine ala de la curent sa-ti taie cablu cu care ciordesti henergia de la vecini sa nu dai cu toporu' dupa el! Si daca totusi dai si vine Militia sa nu o arzi in basme ca tu esti minoritar si majoritarii te-a sclavagit manca-mi-ai! La fel daca esti moghioro nu o mai arde cu autonomia kurului cand tu, in schimb, esti la Guvernul unei tari pe care nu o recunosti nici macar pe harta... Adica hai siktir cu vrajeala asta minoritara... Mai exact sa se anuleze frate termenul de minoritar! Cine se crede minoritar sa se coteasca de prin Europa secolului XXI si sa se duca oriunde ii primeste careva cu mistourile lui cu tot. Gata! Toata lumea e majoritara frate! E toti majoritate! Ce cacat o ard astia aiurea cu holocaust, molocaust... Nu mai pot eu ce au facut aia acum 70 de ani... s-a dus frate! Nu mai e! Pai sa vina vreun evreu la mine si sa-mi spuna ca Banca lui nu are clienti pentru ca e el evreu... Hai frate ne lasi... Sau cine mai e? Tiganii sclavi? Da unde munciti fratilor? Hai mai sunteti? Turci, tatari, machidoni, lipoveni? Pai ce dracu' bah frate... Gata cu prosteala asta... eu am prieteni de toate rasele, culorile si inaltimile posibile asa ca nu ma intereseaza sa mai aud ceva de minoritati si alte vrajeli din astea. 
Cat despre Legea lu' peste prajit puteti sa v-o bagati in cur ca sa nu va mai cacati pe voi. Bai guvern cu cap patrat tu nu poti sa bagi la parnaie oamenii pentru ca au cantat cantece Legionare cat timp aia care ar trebui sa fie in puscarie sunt liberi pentru ca sunt botezati de fratitu'... Mi-e atat de sila de politicienii astia de cacat incat, daca as fi Hitler macar pentru o ora i-as baga pe toti la camera de gazare... da nu sa-i omor cu gaz cum faceau aia pe vremuri. Nu frate! I-as baga intr-o camera si as pune un milion de oameni sa le dea basini printr-o gaura... Nu se va intampla nimic mai mult ca sigur pentru ca astia sunt obisnuiti cu mirosul de cacat... doar il respira in fiecare zi. 

9 comentarii:

  1. Prietene, destul de acid si de haotica aceasta postare de-a ta!
    Scuza-ma ca remarc asta, insa fara a fi in tabara mnoritarilor, fara a tine cu ei ma inspaimanta ca un roman ca tine poate gandi asa ceva!
    Daca te-ai privi si analiza cu mai multa atentie, cred ca ai observa ca NU ESTI DELOC in realitate ca aici!
    Numai ca, in demersul tau de a fi altfel, abuzezi si te exprimi liber (uneori destul de ...licentios) crezand ca numai faptul de a scrie si a crede te face diferit?
    Si, inainte de a termina umila mea parere, te rog frumos sa te gandesti ac , in pofida notei mele critice, te respect si te admir pentru blog-ul tau insolit!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar sunt altfel... Asa cum esti si tu si toti ceilalti... Cat despre blogg... aici e o problema! Asta e blogg-ul meu personal si cat timp Goagal nu il inchide asta e... Pot scrie ce si cum imi trece prin cap... Nimeni nu e obligat sa citeasca! Dar ai dreptate intr-o singura privinta... in realitate nu sunt ca aici, sunt om nu capsuna:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. AI "PRIETENI" NOI PE AICI OBSERV...
    :))
    Te admir si te citesc frecvent!
    Asa cum am si u anonimii mei (cocotati pe blog, postaci si critici dee ocazie), nici tu nu prea duci lipsa!!!
    Scuza ma daca ti-o spun si scriu asa, ceva mai glumet!Din cate remarc esti o persoana care nu ai trai fara glume, subiecte si revista Kamikaze sau Academia Catavencu!
    In concluzie coane iti arat si cu acest comentariu ca exista oameni ce te apreciaza si...i-ar cam pune pe fuga pe acesti strambi, fandositi si inchipuiti, nascuti in zodia criticilor!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Catavencu nu prea cat timp o ard in telefoane cu Vantu... cat despre critici e ok... mie imi place sa fiu criticat pentru ca dupa aia pot sa ma contrazic:))) Oricum mersi pentru sustinere...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu trebuie să fiu inteligent ca să fiu mai deştept decât tine.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!