.

9 dec. 2010

SENZATIONAL: OTV NU STIE CE FACE! partea a doua

Domnu' Dan isi inmulteste partidul fara sa stie ca toti romanii vor sa plece afara!

Am terminat semintele. Acum pot sa va mai povestesc... daca va mai intereseaza. Si daca nu oricum va povestesc ca sa nu ziceti ca nu tin la voi.
Am ramas unde eram eu mare smecher pe motostivuitor frate. In tara ati mai auzit voi de unu sa vina si sa se dea mare ca a fost motostivuitorist pe afara? Nu? Nici eu! In schimb afara sunt foarte invidiate posturile astea. De obicei, astia cand vin prin tara, in vacanta, nu zic ca umbla calare pe motostivuitor, zic ca lucreaza magazioneri. Inainte sa plec din Romania auzisem si eu de unu' care lucra magazioner si, sincer sa fiu, il invidiam. Adica pleci tu din Romania si ajungi mare magazioner pe acolo... Tare! Nu e deloc tare si, de obicei, magazionerii baga ca ursii bruni de luni pana luni. Pentru ca marfa trebuie sa ajunga la client nu e asa? In sfarsit.
Dupa ce m-am saturat de bagat sambete si duminici am zis ca e timpul sa fac un salt de calitate. Sa devin transportator pe bune. Am devenit sofer pe 17 metri de masina si cantaream vreo 40 de tone cu tot cu incarcatura... Tare frate! De data asta puteam sa merg in Romania si sa dau cu flit la toata lumea! 1900 de euro si figuri la maxim. Ce ziceti? Tare nu? Poate pentru voi ca mie deja dupa un an imi iesisera pe nas si banii si figurile. Cu o lege a transporturilor in Europa in care fiecare facea ce vroia va dati seama ca de dormit nu prea avea timp nimeni. Dupa inca un an jumate' m-am saturat si i-am zis lu' ala mare: ce faci sefu, toate bune? Ala mi-a zis ca da. M-a intrebat ce vreau si i-am zis ca nimic. Dar a inteles sefu' imediat ca era mare parsiv... asa ca dupa vreo 2 saptamani m-a chemat si mi-a propus o super afacere! Fratilor va dau un sfat: daca vreti sa plecati, plecati, daca vreti sa castigati multi euro va urez mult succes, dar daca vine vreun sef si va propune o afacere tare nu acceptati fratilor ca in 99,9% din cazuri e teapa. Asa si asta: ca e programul fix, ca o sa ai 4 oameni in subordine, ca o sa fii sef, ca iti mai dau 100 de euro la salariu... am zis ca e marfa. Deja ma gandeam cand o sa sun in Romania si o sa le zic la aia: am ajuns sef! Bai nene mi-a iesit sefia pe ochi mai mult decat motostivuitoru', camionu' si cu euro la un loc. Nu va mai zic ca bagam ca ursu pentru toti aia asa zisi subalterni, care erau atat de idioti si de prost platiti incat le faceam eu toata munca. Nu de alta dar eu eram ala care raspundea in caz ca treaba nu era dusa la bun sfarsit. Nu va mai spun ca am fugit din nou pe camion pana a venit criza si am fugit de tot. Nu ca am vrut eu dar nu mai eram rentabil din punct de vedere economic avand in vedere ca erau prospaturile la poarta... pentru care si jumate' din cat luam eu era destul (practic de unde plecasem si eu). Cineva mi-a spus o vorba pe care eu nu am crezut-o: daca stai mai mult de 5 ani intr-o firma devii incomod. Asa e frate. Dupa 5 ani crezi ca esti si tu o persoana importanta, incepi sa ceri una alta (pentru ca ti se cuvin) si chestia asta deranjeaza. Venirea crizei nu a fost decat o scuza pentru a scapa de toti cei care erau mai vechi de 5 ani in firma aia. Au mai ramas 2 cu care am vorbit zilele trecute la telefon. Unul a zis ca vine in concediu acasa si ramane si el. Cam ciudat. Sper sa nu fi declansat vreo moda si sa se intoarca astia si sa-si deschida toti blogguri...
Povestind la vecinu' toate chestiile astea a ramas ala cam ciudat. Nu a crezut o boaba din tot ceea ce i-am povestit si a continuat sa imi spuna de prietenul lui care e foarte bine acolo unde e, a fost mai greu la inceput, dar dupa aceea a devenit magazioner si acum castiga 2000 de euro la o firma de transport. Ce sa mai zic... l-am lasat in pace si mi-am vazut de drum. Eu nu va mai spun nimic ca si asa nu are rost. Agentiile de voiaj in scop lucrativ sunt pline ochi de prieteni de-ai vecinului meu. La toti li se promite mia de euro fara a li se povesti si ce pot face cu mia asta acolo unde merg... despre asta o sa va mai povestesc eu cand o sa aveti chef. Acum va las ca mi-am mai tras o punga de seminte.
P.S.: Vecinu' se vede ca a intrat putin la banuieli pentru ca m-a intrebat cat costa o chirie pe acolo? I-am zis ca intre 500 si 1000 de euro prin periferie. A plecat facand niste calcule... se pare ca, pana acum, el calcula banii prietenului de afara la preturile din Romania! Mai greseste omu' ce sa-i faci...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!