.

7 dec. 2010

Sa-mi trag Wikileaks

A fost odata ca niciodata niste secrete...

Ma gandeam, acuma ca l-au arestat pe Assange ala, sa-mi fac eu un Wikileaks... macar unu romanesc! Sa bag acolo secrete de tot felul, cu am ar fi embargo-uri sparte prin Irak si Serbia si alte din astea. Sau sa bag din astea cu politicieni corupti, cu afaceri cu lovele de la stat, cu copii si nepoti bagati in tot felul de functii. Sau sa bag cu doctori stagiari deveniti primari dupa 1 luna, sau cu din aia care nu au nici un leu in banca dar au 2-3 Ferrari si o barca in fata casei. Sau, de ce nu, sa bag cum se fac afaceri cu Mafia de toate culorile si din toate tarile, sau cum se fura benzina din conducte cu stirea la toata lumea. Ce sa mai zic de afaceri cu droguri, curve, organe si alte nebunii din astea. Sa bag ceva de presa asa zisa libera dar ocupata cu tot felul de telefoane venite de la tot felul de "sponsori". Sau ceva cu terenuri agricole dupa care unii iau lovele subventionate fara sa fi plantat macar un fir de patrunjel... Sa public coruptii si fostii securisti care acum se lafaie in bani pe spinarea fraierilor care i-au votat si sa vada lumea ambasadorii romani peste hotare cum si ce fel se ocupa de indatoririle pe care le au. Sa public documente din care reies contracte paguboase pentru economie sau chiar catastrofale. Sa stie lumea de ce o sticla de apa e mai scumpa ca una de vin si de ce benzina costa in realitate un sfert din cat costa la pompa. Sa bag salariile smecherilor si pe cele ale fraierilor ca sa se vada diferenta atunci cand se vorbeste despre "n-avem bani". Sa public dosare secrete ale Serviciilor la fel de secrete unde se arata cum isi desfasoara activitatea marile firme si marile banci ca sa vada lumea cate lovele se ruleaza. In sfarsit sa fac un site unde sa bag toate astea... ba chiar mai multe... Dar dupa aia m-am gandit ca... deja lumea stie. Nu e nevoie de vreun site sa spuna toate astea. Nu e problema de site-uri aici. E problema ca lumea traieste asa... ca surdu' si ca chioru'! Nu mai intereseaza pe nimeni de nimeni si de nimic... Ca dovada uite la Assange ala... l-au arestat pentru viol si nimeni nu da doi lei. Nu pentru ca lumea nu stie ca violul e la misto, dar nu da doi lei pentru ca ce a scris ala pe Wikileaks nu intereseaza pe nimeni... si aia care l-au arestat stiu asta...
In schimb am ceva de care lumea ar putea fi foarte interesata. Si daca ma gandesc mai bine cu treaba asta as putea sa-mi trag nu un Wikileaks ci chiar doua. De exemplu stiu cine si-o trage, la mine pe scara, cu vecinu' de la 2. Ala de are clubul ala misto si gipu ala negru.. Vedeti? Ia uite cum suna telefoanele... stati ba fratilor ca am glumit... pe bune nu stiu, a fost o gluma... nu ma arestati fratilor ca am glumit... aaaaaah nu daaaaaa baaaah!!!

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!