.

15 dec. 2010

SE TERMINA CRIZA?

Sau incepe alta?

Am citit astazi o revista ca mai bine nu stiam sa citesc. Se numeste The Economist si nu va recomand nici macar coperta. Bai frate eu citeam si pe la altii reviste din astea de economie si alte chestii mai mult sau mai putin pe intelesul meu, dar parca astia sunt... stiti care e diferenta? Altii sunt medici, astia sunt aia de la morga! Din aia care fac umor negru taciune si rad numai ei... ca sunt obisnuiti. Mai mult, in timp ce ma ingrozeam citind revista, la televizor erau grecii care isi dadeau la cap cu politaii lor, iar mie imi venea sa le urlu: baaaa incetati ca uite ce scriu astia: nu mai aveti scapare!!! Nasol. Au zis astia de la The Economist despre 2011 intr-o maniera cat se poate de pe intelesul meu... si asta e nasol! Vedeti voi, de obicei aia de halesc mult rahat vorbesc asaaa, o iau in sus, dupa aia fac putin la stanga, baga 2-3 termeni pe care ii inteleg numai ei, dupa aia se intorc si pun si vreo 3 puncte la sfarsit. Adica lasa si cititorului spatiu de gandire desi nu a inteles nici un rahat. Nu frate! Astia de la Za Economicu' sunt pe bune. Astia iti zic in limba aia de la televizor doar ca iti prezinta situatia ca la Stirile de la ora 5. Ca sistemul cunoscut pana acum s-a dus dreacu', ca bogatii ar fi mai bine sa nu mai umble cu Rolls Royce ca s-ar putea, incepand cu 2011, sa ia foc subit pe strada (cu ei in masina)! Ca societatile mari se vor duce naibii cu tot cu salariile mari ale managerilor, ca vor dispare si tarile pentru ca federalismul este calea spre dezvoltare (constantenii stiu ca sar in sus de bucurie), ca se duce naibii tot ce stim noi de vreo cati ani aveti fiecare plus ce v-au povestit parintii si bunicii la fiecare. Pai fratele meu, sora mea, varu' meu, daca e asa cum zic astia de la The Economist, eu, la mintea mea de culegator de capsuni, zic sa vina mai repede 2011-le! Deci vreau si eu sa traiesc in science fiction-ul pe care il prezinta aia. Vreau si eu sa conteze micile societati, sa nu mai fie bugetari din aia care au salariul cat 16 firme particulare la un loc, sa fie si Constanta frumos ca Cluju' care nu e al doilea oras din tara... Nu de alta dar la cate orase sunt infratite cu orasul Constanta s-ar putea cere autonomia pe cartiere!
Dupa aia am citit si alea nasoale... ca o sa fie miscari sindicale in toata lumea, ca sindicatele nu o sa mai conteze, mai zic astia despre conceptul de social care va ramane doar un concept, ca se modernizeaza lumea si cine nu tine pasul nu o sa-si gaseasca de munca nici la chioscul din colt... Stati usor! Nu va grabiti sa va inscrieti la Facultati. Stati cuminti! Tot fraieru' stie cum se fac astea pe aici! Sau mai bine zis cum se faceau! Va anunt cu parere de rau ca acum nu prea mai merge ca inainte! S-ar putea sa faceti ultimul an pana la iesirea la pensie! Treaba voastra. Vad ca si in Romania s-a terminat vrajeala cu "iti dau bani mai multi ca ai facultate" si a inceput aia cu "daca stii sa faci treaba ok iti dau bani multi chiar daca nu ai facultate". In sfarsit. Nu ne ramane decat sa asteptam. Intre timp mergeti la Craciun, la Revelion sau unde vreti voi fara sa incepeti sa va luati la tranta cu politaii si jandarmii cum fac aia in Grecia sau Italia. Nu de alta dar tot The Economist zice ca economiile dezvoltate vor stagna sau chiar se vor duce putin in cap, in schimb economiile de tip Romania, Bulgaria, Africa si altele de genul asta vor creste la greu. Acuma daca ma mint aia va mint si eu! Daca la anu' nu o sa aveti mai multi bani nu veniti la mine sa imi dati foc la Rolls Royce! Nu de alta dar nu e al meu si cu Domnu' Dan eu chiar ma impac bine!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!