.

4 dec. 2010

CAPSUNARUL CEL MAI SENZATIONAL!!!

Domnu' Dan, domnu' Dan eu am castigat!

Sa vina Oteveu'! Sa vina Clicku' si cu Cancanu' si care mai e televiziune, radio si ziar de scandal prin Romania! Capsunarul a castigat Cupa Presei desfasurata la Lake View din Constanta dar forte obscure din masonerie si alte organizatii secrete au facut in asa fel incat opinia publica sa afle altceva! A fost o lupta de la egal la inegal! S-a incercat totul pentru invingerea mea prin folosirea magiei negre, a celei gri si alte culori inchise... Mi-au fost sustrase mai intai bilele 12 si 13 pe care le folosesc de cand am jucat prima data popice la Lake View... adica de cand aveam vreo 14 zile de viata!
Dupa ce am gasit bilele s-a incercat sustragerea popicelor si cand nici acest lucru nu a reusit a fost pus un agent special secret sa miste popicele in asa fel incat eu sa nu le nimeresc. Dar folosirea de aruncari speciale cu doua maini, suturi cu exteriorul si alte lovituri doboratoare au facut ca orice efort din partea agenturilor sa fie in zadar. Desi am invins la masa verde... de fapt la masa de parchet... vazand ca nu pot face nimic, organizatorii au ales arma finala. Asa cum George Bush Jr a castigat alegerile in America asa s-au creat si aici declaratii false la televiziune si comunicate naspa la radio si prin ziare! Tehnoredactori speciali au trucat fotografiile si au pus cupele in mainile unor oameni necunoscuti, care nici macar nu au participat la competitie... Dar totul a fost in zadar! Cititorii stiu acum adevarul! La sfarsit, pentru salvarea onoarei, organizatorii mi-au oferit suma de 6 miliarde de euro pentru a nu scrie adevarul! Dar cititorii mei trebuie sa stie! Trebuie sa stie ca am acceptat lovelele si tot ceea ce ati citit mai sus este un fals ordinar! Nu este nimic adevarat! Recunosc... am iesit pe locul... nu pot sa va spun ca ma fac de ras la nevasta-mea care citeste si ea blogu'. Ah! Nevasta sa stii ca si aia cu 6 miliarde de euro e vrajeala... nu mi-au dat nimic decat o bere la halba si o diploma. Pentru care va multumesc! Va multumesc pentru increderea acordata si pentru ca nu v-a fost frica ca va distrug toate utilajele alea pe acolo... Multumesc Lake View! Promit sa nu mai fac! Promit sa spun numai si numai adevarul! A castigat Cristi Cimpoes de la Observator de Constanta cu 3 milioane de puncte obtinute din 6 milioane de strike-uri... A facut atatea strike-uri ca se plictisise lumea p'acolo! Asta e adevarul.

Cei care a castigat... pe bune!

P.S.: OTV, Domnu' Dan ce cautati dom'le paicea? Ia dispareti bai senzationalistilor! Ia uite dom'le nu mai poate omu sa declare o vrajeala ca hop si voi...

3 comentarii:

  1. Numai vrajeala pe capul tau. Pe ce loc ai iesit in realitate? Cred ca pe ultimul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Spectatorii cinstiti a ocservat ca capsunaru a jucat cinstit , da a avut bile cu colturi care sa piarda loviturile care este. Sa traieste capsunaru care sa moara toti dusmanii.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!