.

2 dec. 2010

Capsunarul si ciclul la femei

Sexul trebuie sa fie egal si la barbat, si la femeie

Deci eu nu sunt de acord cu ciclul la femei! Nu sunt de acord, si cu asta basta. In primul rand este si o chestie antieuropeana pentru ca femeia trebuie sa fie egala cu barbatu' si, asa cum bine stiti, noi barbatii nu avem ciclu. Asa ca sunt foarte curios cum fac astia la UE cand discuta ei de egalitate la varsta de pensionare, ca sa bata si femeia pe barbat, nu numai barbatu' pe femeie si alte chestii din astea europeniste... Oare Eba ce parere are de chestia asta. Adica ea, Eba, cand e pe ciclu, cum merge ea in Parlamentul UE sa vorbeste de egalitate. Pai ce bai Ebo, tu faci sex cat fac eu, de exemplu? Pai eu pot sa fac sex 31, 30 si 29 de zile pe luna (cand e an bisexual). Acum sa-mi spui tu mie de cate ori faci tu? Pai tu faci cel putin minus 3-4 zile pe luna! Cum vrei tu sa fii egala cu... mine, de exemplu?
Si ce sa mai vorbim despre stressul psicologic pe care il suporta barbatul cand femeia are ciclu. Femeia se rezolva cu un tampon o chestie, dar barbatul ce face? Barbatul sufera! Nu este corect dpdv de asr... adica activitate sexuala regulata. Mai mult decat atat, un vecin de-al meu care se uita des la OTV mi-a zis ca ciclul e chiar periculos pentru barbat. Cica zilele alea de pauza pot declansa razboaie mondiale chiar si atomice. Pai mi se pare normal! Barbatul general vine acasa de la munca, convins ca e egal cu nevasta-sa, aia cu nervi pe ea, il enerveaza si pe asta ca nu-i da nimic! Ala doarme nasol si a doua zi la munca are draci pe el si se supara pe Iran de exemplu. General fiind trimite vreo 600 de avioane sa-i bombardeze pe aia doar ca sa se descarce nervos... La generalii astia amantele ar trebui sa fie asigurate prin contract! Parerea mea. In sfarsit! Noroc cu vecina mea! Ca de obicei sunt altii care au probleme mai mari decat noi si de obicei chestia asta ne calmeaza... Vecina mea e lesbianca si, dintr-o vorba intr-alta, imi spunea ce probleme are ea cu prietena ei din cauza ciclului...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!