.

23 dec. 2010

Am belitozaurus in 2011

Al 3-lea razboi mondial a fost si se incheie la anul

"Suntem pregatiti sa ajutam statele din zona euro sa treacă peste criza financiara si sa-si relanseze economia. Pe viitor, Europa va fi una dintre principalele noastre piete pentru investirea rezervelor valutare ", a afirmat purtatorul de cuvant. - furata de pe Mediafax.ro
Deci anul 2010 a fost super misto pe langa ce o sa fie la anul. Mai intai vreau sa fac un apel la toti handicapatii mintali care conduc masini pe drumurile publice si nepublice sa aprinda dreacu luminile cand e ceata afara ca nu le vine factura la curent dupa aia. Acum nu sariti in sus de bucurie dupa ce ati citit ce-am furat eu de pe Mediafax. Nu sariti in sus pentru ca am pus-o! Acum am inteles eu ce a fost cu adevarat criza asta! A fost al treilea razboi mondial dar nu mi-am dat eu seama! A fost un razboi mondial fara foc, fara para si fara ca macar cineva sa se prinda. Nu puneti botu' la vrajeala cu coreenii din nord care ameninta cu bomba lor atomico-nucleara... pana sa apese aia pe tragaci le vin vreo 3000 de bombe pe cap de coreean nordist. Razboiul mondial universal a fost deja si s-a desemnat si castigatorul. Cine e? Cel care a declarat declaratia de mai sus: CHINEZU' fratilor. Am pus-o! Asa cum a ghicit Nostradamus in oala cu smantana, rasa galbena ne-a fraierit pe toti... albi, negri, blonzi sau creti am fost invinsi de cei mai mici si mai chiori cetateni ai planetei. Dupa ce i-au cumparat pe americani, pe africani si pe arabi a venit randul ultimei redute, al ultimei civilizatii cu 8 ore de munca si 16 de timp liber: Europa. Am belitozaurus asa cum v-am mai spus. Mergeti acum de Craciun si de Revelion pe unde mai puteti ca de la anul s-a terminat. De la anul orez si 23 de ore de munca fratilor. Asa e modelu' la migdalati. Salteluta langa birou si in pauza de masa de 5 minute o sa puteti manca, odihni, merge si vedea copiii si nevasta, spala si privi la televizor. Daca nu va place orezu' puteti hali lacuste sau melci cotobelci. Oricum la 25 de euro salariu pe luna nu o sa va mai puteti permite altceva. Nu va trebuie gaz sau curent electric si apartamentul cu 4 camere va deveni cu 16 pentru a face loc la toate neamurile care vor ramane fara case. De fapt nici nu o sa va trebuiasca casa pentru ca o sa stati mai mult la munca. Bucurosilor care acum cumpara cu veselie toale de la BonPrix de la anul o sa poarte un sac in jurul curului cum poarta shaolinii. Evident, carpele de la BonPrix vor deveni haine de lux, iar tenesii de la Nike vor putea purta doar directorii de firme de la 4000 de angajati in sus. Asta e. Voi ati vrut-o nu eu. Pe unde am fost am incercat sa explic la lume ca nu e bine sa faci rate ca sa cumperi rahaturi facute in China. Daca tot te bagi in rahat cu bancile macar sa cumperi ceva european sau, in cel mai rau caz, american. Acum e prea tarziu si inclusiv eu am realizat ca 4 sferturi din ce am pe mine si in jurul meu erau de fapt facute in China... desi scria altceva pe etichete. Asta e. Razboiul, asa cum spuneam mai devreme, s-a terminat. E prea tarziu si de la anul victoriosii vor veni sa-si ia captura de razboi: datoriile tarilor suverane. Le iau ei pe toate ca au lovele cata frunza si iarba. Cum se face? Simplu: cumpara initial hartii acoperite de stat si dupa aia, cand statul nu poate sa le rascumpere incep sa-ti ia apa, curentu', gazu', auru', petrolu' si ardelenii, si tot ce mai gasesc prin cale. A functionat de minune in Africa de Sud. Va amintiti cand a vrut Dalai Lama sa faca o vizita pe acolo si, dupa ce l-au invitat aia, au dat chinezii un telefon si s-au rasucit aia de vreo 360 de ori si nu l-au mai primit. Pai va imaginati ce le-au zis la telefon: bai negrilor mai vreti sa beti maine apa? Daca nu primiti-l pe ala pe la voi si ramaneti si fara curent electric. Cam asa functioneaza... Sunt sigur ca Italia va fi prima... aia ajung in curand la 2000 de miliarde de gaura si au pregatit deja abdicarea. Spania deja le-a vandut o gramada direct, fara sa mai scoata vreo obligatiune ceva... Nemtii mai rezista ca mai au inca ceva lovele dar... cine stie cat. Romania a devenit deja un mare Dragon Rosu fara sa aiba cine stie ce datorii. Probabil la noi a ramas ceva de pe timpu' lu' Nea Nicu cand daca aveai un pix cu mina de 0,5 erai supersmecher. Ca sa nu mai vorbim daca aveai izmene de la ei cu gaura in fata... Orezul merge si cu sarmale si cu friptura, galbenul pe Dacie sta chiar bine, iar daca e sa se dea drumul la halit catei asta chiar ca nu e problema... se gasesc o gramada! Si la urma urmei noi suntem obisnuiti sa iesim batuti din razboaie si sa ne-o traga toti dupa aia. Ce poate fi asa rau dupa ce ne-au jupuit rusii si ne-au prostit americanii... si chinezii nici nu sunt asa de inalti! Hai bai fratilor ca poate nu o fi chiar asa rau cu galbejitii patroni. In plus astia au inventat sahul, praful de pusca... nu stiu d'astea romanesti. pai daca se pun cativa baieti de la noi sa mor daca nu, in cateva luni, le luam toti banii pe care ii au. Cum? Simplu! La alba neagra fratioare!

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!