.

13 oct. 2012

Invenții

Am febră, cred că din cauza asta sunt atât de inspirat!

Zac la pat! A dat răceala peste mine. Nu putea să dea peste altcineva, m-a găsit pe mine mai fraier. Asta e, o să înving eu și de data asta. Dacă nu m-au doborât două războaie mondiale n-o să mă bată o răceală de doi bani. Cum stăteam așa în pat mi-a venit o idee de invenție! M-am târâit până la PC și acum o pun aici să vadă tot globul. Nu vreau bani, nu vreau glorie... Las invenția mea umanității să se folosească de ea! Sunt la fel ca ăla care a inventat penicilina: eu o dau omenirii gratis și peste câteva zile vine un șmecher și face bani cu ea!
P.S.: Dacă a mai inventat cineva așa ceva asta e, să fie sănătos. M-a luat durerea de cap, mă întorc în pat. Dacă-mi mai vin idei de genul ăsta revin...

5 comentarii:

  1. Nu vreau bani, nu vreau valuta
    Si nici Ponta sa ma ...
    Generosule! Mai ai si alte inventii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai spus acolo ca la comanda se poate face orice.
    Vreau un rulou pe camp cu bancnote de 500 CHF :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi ce rost are? nu mai bine un rulou cu o bancă comercială proprietate personală?

      Ștergere
    2. Mai bine dau cu sapa doar în ograda mea!
      La bancă îţi trebuie director, consiliu de administraţie, plus că o mulţime de indivizi puşi pe rele îşi bagă nasul în treburile tale.
      Eu vreau doar rulou cuma am mai spus. :D

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!