.

27 oct. 2012

Ah, m-au plagiat!

Stați așa să mă dau și eu mare...

Cică să nu stea lumea pe Facebook că nu e bine, că te prostești, că o iei razna, că află hoții unde stai și vin să te răpească, că nu știu ce. Băh, păi dacă nu stăteam pe Facebook mai aflam eu că m-au plagiat ăștia de la Academia Cațavencu? Bine, nu ei direct, ăla care a făcut poza pentru ei, dar pe poză scrie numele lor așa că asta e. Bine, acum puteți spune ce vreți, că hater, că troler, că frustrat, că să-mi văd de viața mea, că să mă duc la muncă etc, dar realitatea spune altceva: ei m-au plagiat pe mine și nu eu pe ei! Dacă poza asta era pentru o lucrare de doctorat îi dădeam și în judecată...
21 IUNIE 2012 - POZĂ TRUCATĂ DE MINE (ADICĂ DE MINE)

19 OCTOMBRIE 2012 - POZĂ TRUCATĂ PENTRU ACADEMIA CAȚAVENCU DE UNU', ADICĂ DE UNU'
 Așa cum se poate observa 21 iunie 2012 este mai devreme decât 19 octombrie 2012, rezultă că 21 iunie mai mic decât 19 octombrie (2012 se reduce cu 2012), deci egal plagiat de plagiat! Q.E.D.!

P.S.: Băh, Revista Kamikaze n-ar fi făcut niciodată așa ceva!

2 comentarii:

  1. Lasă, maică, nu mai pune la inimă. Plaginează-i şi tu la rândul tău şi nu-i lăsa nepedepsiţi pe ticăloşii ăia. Plaginează la greu, poate aşa o să ajungi felcer, sau poate popă la ţară, să aperi lumea de descântece sau de gâlci. Oricum doar dacă plaginezi văz că poţi ajunge om mare p-aici pă la noi. Şi da că-i dai lui mamae un rachiu, o să-ţi spui şi unde au ăştia grajdul unde ţin noaptea boii de la biciclete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foaie verde si-o sarma
    ce frumoasa-i poza ta

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!