.

23 oct. 2012

Căpşunarul şi visul american

Am visat că mă ştergem la cur cu steagul SUA, dar parcă nu eram eu!

Ştiţi şi voi cum e cu visele astea, nu vezi aşa cum vezi în realitate. Parcă eram eu care mă ştergeam la cur cu un steag SUA, adică ca şi cum mă vedeam pe mine cum ar veni. Dar m-am uitat puţin în stânga (sau în dreapta, nu mai ştiu exact) şi când m-am uitat din nou nu mai eram eu ăla care se ştergea la cur cu steagul!!! Nu, era chiar un american care se ştergea cu steagul SUA la poponeaţă (ca să nu repet cur)...

Şi parcă l-am întrebat de ce face asta, de ce-mi strică visul american pe care-l visez prima dată în viaţa mea?! Şi atunci el mi-a explicat că nu mai vrea să fie american, că renunţă la cetăţenie din cauza FATCA. "FUCKTA?", l-am întrebat şi el mi-a spus că e ceva de genul, dar mai exact este vorba despre Foreign Account Tax Compliance Act. Pe scurt o măsură a guvernului SUA care va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2013 şi care prevede taxarea şmecherilor care au crezut că dacă-şi bagă banii prin paradisuri din astea fiscale gen Elveţia o să le meargă la infinit.

Fiind o măsură luată la scară planetară şi chiar universală, americanii cu bani ascunşi pe sub toate saltele mai puţin pe sub alea din America au început să tremure. Au comentat pe forumuri, au înjurat pe Facebook şi pe Twitter, dar nimic, Fiscul american a zis că n-a citit pentru că angajaţii lor nu au voie să stea pe internet în timpul programului (aiurea, vrăjeală de Buftea... pardon, de Hollywood). Aşa că americanii cu dublă, triplă şi chiar cvadruplă cetăţenie (în funcţie de câte ţări au avut nevoie să-şi ascundă lovelele) au început să renunţe la aia americană. Băh, dar renunţă într-un asemenea hal încât au început ăştia să se întrebe dacă nu cumva America o să rămână doar cu sărăcii de mexicani şi chinezi care nu plătesc taxe nici măcar în vis, nu mai vorbim în realitate. De români n-au zis nimic pentru că se ştie că românul plecat afară e praf şi plăteşte taxele la zi. Românii nu plătesc în ţară, dar când pleacă afară plătesc până la ultimul cent...

Cam asta e cu visul american. Am avut şi eu o dată-n viaţă un vis american şi ăla a fost de căcat. Oricum, un vis cică nu ţine mai mult de câteva secunde, aşa că nici nu sunt sigur dacă are mare importanţă. Dar recunosc că m-am simţit bine să citesc despre adevărata faţă a jegurilor alea de americani care la televizor pupă steagul, şi-l bagă prin toate filmele, visează american şi care, în realitate, când nu mai pot face şmecherii se şterg cu el la cur fără probleme... Patriot pe bani sunt şi eu, fraţilor! Şi eu recunosc, nu ca rahaţii ăia care se dau mari iubitori de ţară şi de popor şi când vine fiscul peste ei uită de statusul de pe Facebook cu "God bless America" şi alte căcaturi de genul ăsta...

3 comentarii:

  1. Hassan bin Al-Atta24 octombrie 2012 la 14:30

    Allahu'Akbar! Bei Kapsunar. Tu uraste America - tu fratile meu este Laza mei daka nai bani, nu mai plangeam. Uite dau la tine bani, iei egzploziv sa pui bomb la bork de gaine de amerikan. Daca tu faciut azta bine, eu las la fine facut secs cu gapra, mai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hassan bin Al-Atta24 octombrie 2012 la 17:16

    أنت كسول جداً! العودة إلى المدرسة ومعرفة المزيد

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!