.

29 oct. 2012

Căpşunarul şi chestiile

Ştiu că nu vă place lunea şi tocmai de aia...

În primul rând trebuie să vă anunţ că aseară nu am ascultat geaz, am ascultat bluz! Am aflat după aia ce am ascultat aseară la Club Doors unde a cântat Corneliu Stroe & Balkanamera Band. Eu credeam că am ascultat geaz, dar mi-au explicat şi mie cunoscătorii că nu era, era bluz. Ok, nu-i nimic, poate o să ascult geaz duminica viitoare, că cică ăştia de la Club Doors vor să organizeze în fiecare duminică seară de geaz... Sau de bluz... Sau nu ştiu de ce, dar oricum vor să organizeze ceva, aşa că staţi pe aproape că vă mai ţin eu la curent. Ah, un lucru este clar: indiferent dacă o să fie geaz, bluz, rock, folk etc nu vă luaţi bere fără alcool cum mi-am luat eu aseară... Nu ştiu de ce, dar nu se potriveşte...

Cum spuneam, azi e luni. Şi ca să înceapă lunea bine de dimineaţă ce credeţi că au făcut ăştia de la Digi24? Au dat nişte legături cu toate Digi-urile pe care le au prin ţară, printre care şi Digi 24 Constanţa (v-am zis doar că o să stau cu ochii pe voi ca pe butelie!). Aşa, şi ziceau ei că "să dăm legătura la Constanţa pentru ştirile locale" şi au dat. Când, hop, apare a noastră pe ecran şi începe să zică prima ştire locală: clasa pregătitoare va rămâne la grădiniţă şi clasa a noua la liceu! Am zis "hopaaa, să vezi că doar la Constanţa, că doar e ştire locală!", dar nu, cică în toată ţara! Am zis atunci "hopaaa, să vezi că a venit Abramburica la Constanţa şi a făcut declaraţii!", dar nu , Abramburica a făcut declaraţii, dar la Alba Iulia nu la Constanţa. Atunci am zis "hopaaaa!" şi atât. Au urmat două ştiri, una cu nişte popi şi una cu nişte zeci de tineri care s-au mascat de Halloween. Ce vreţi să vă mai zic, să vă zic iar "hopaaa"? Mai bine nu mai zic nimic, presa şi televiziunile locale au rămas la fel şi după apariţia Digi 24 Constanţa. Nu-mi ajungea TV Neptun care dă ştiri de la Baia Mare, acum avem şi Digi 24 Constanţa care dă ştire locală cu ce-a zis Andronescu la Alba Iulia... Ok, eu am răbdare, mai aştept...

Vorbea Mirela (n-o ştiţi, dar cum nici pe mine nu mă ştiţi chiar nu contează) de haine şi mi-am adus aminte să fac un apel. Vreau să fac un apel la motociclişti... În realitate nu la motociclişti vreau să fac apel, vreau să fac un apel la ăia care au motociclete (că sunt mai mulţi decât motocicliştii): băh, proprietarilor de motociclete, nu merge, băh fraţilor, geacă de motor cu pantaloni de trening, pe bune! Nu se potriveşte aşa, nu ştiu, e nepotrivit de tot! Pantalonul de trening merge la un pantof, la un sacou, dar la geacă de motor şi mai ales călare pe un Ninja, sau pe un R1 chiar nu merge... Nici pe un Hornet nu merge, ca să nu mai vorbim că nu are nici un fel de treabă cu un Pan European sau un Drag Star... Dacă vă urcaţi pe un Night Road cu pantaloni de trening cred că meritaţi să vă bată cineva cu biciul. Dar nu are rost să ne enervăm acum, să stăm calmi că a abia luni!

P.S.: În rest toate bune. A plouat, e bine pentru agricultură... Nu mai contează pentru agricultură? Eh, aşa e lumea, nu-i convine nimic. Dacă nu ploua ziceaţi că nu plouă, că trebuie să se scumpească alimentele, că nu ştiu ce...
Cască pentru motocicliştii cu pantaloni de trening...

3 comentarii:

  1. Chestii, trestii, socoteli. Fără poezie, viaţa e pustiu. Dacă nu-l ascultaşi pe Gigi Becali laiv, tot degeaba. N-ai ascultat nimic în viaţă. Te plânseşi de şiri locale? Dacă vrei ştiri, du-te la o coadă unde se dau la puiul şi făina lui Răducu şi o să afli tot ce mişcă in mahala. Başsca rămâi şi fără portofel. Pe de altă parte văzui că te lauzi cu o ţinută de top model - pantaloni de trening la pantofi de lac şi sacou. Probabil că asta e ţinuta cu care te îmbraci când mergi să cânti la ţambal pe la avorturi şi înmormîntări. Dar o mătură în locul unei pârţoclete Hornet, Ninja sau Drag Star nu-ţi iei, aşa, să zbori cu ea până la petrecerile alea? Îţi spui eu, se asortează la treningul ăla ce ziceai că-l porţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai, vezi ca habar nu ai ce vorbesti? stirea a fost luni dimineata la digi, androneasca a fost sambata la constanta. mai intereseaza-te inainte sa bati campii cu fratie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în cazul ăsta e și mai grav! să dai știri de sâmbătă luni dimineața e de doi bani! nici nu mi-a trecut prin cap așa ceva!!! mai bine tăceai (știrist rămâneai!)

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!