.

7 oct. 2012

Căpșunarul și eroii

Propun ridicarea imediată a unui monument


Acest material se adresează în principal constănțenilor, mai exact autorităților locale și în special domnului primar Decebal Făgădău! Ce, nu e Decebal Făgădău primarul Constanței?! Dar cine e?! Radu Ștefan Mazăre? Hai băh, terminați cu glumele astea... 

Deci fac un apel la toată lumea să strângem niște bani și să ridicăm un monument pentru niște oameni care chiar merită! Deși nu le-nghit să se implice și ONG-urile în treaba asta, să organizeze niște strângeri de fonduri că se pricep la chestiunile astea. Să inventeze niște brățări din alea de cauciuc, niște insigne de pus în piept, orice e bine venit dacă iese un bănuț pentru monumentul ăsta. Trebuie neapărat, nu se mai poate să trăim indiferenți la suferința oamenilor ăștia care luptă pentru noi, pentru mine, pentru tine, pentru vecinii tăi, pentru soacra ta etc. Nu știți despre ce e vorba? Păi nu aveți de unde să știți pentru că nici eu n-am știut, iar dacă nu vă spun eu de unde dreacu să aflați chestii de genul ăsta?!

Acum ați priceput? Realizați că oamenii ăștia se luptă în fiecare zi pentru noi? Băh, nesimțiți suntem, nu-i așa?! Să ne fie rușine nouă, tuturor constănțenilor, că am stat și ne-am uitat la oamenii ăștia de la Carrefour fără să le dăm măcar o mână de ajutor. Un mulțumesc măcar, un pahar cu apă, un covrig băh! E un leu un covrig, nici măcar unul din ăla nu le-am dat!

Voi ăștia care nu sunteți din Constanța nu vă râdeți, că sunt sigur că sunteți la fel de otrăvuri ca și noi! Mai ales ăia care aveți Carrefour-uri prin zonă! Ah, iaute, băh ăștia din Drobeta, văd că Ionela asta din poză e de la voi! I-ați dat voi la fata asta un pahar de suc când merge la luptă cu prețurile pentru voi? O îmbărbătare, o palmă prietenească pe spate, pe cur, o vorbă bună? Vedeți, băh, ați fost la fel de nesimțiți ca și noi ăștia de la malu' mării.

Dar lasă, acum că v-am spus sunt sigur că vom rezolva situația, ne vom revanșa. Propun chiar un mausoleu, ceva mare, sunt sigur că există și căzuți la datorie în lupta asta, eroi necunoscuți pe care nu-i cunoaște nimeni. Să facem și un obelisc, un muzeu, un regizor bun să facă un film, să se scrie cărți...

P.S.: Cred că din cauza asta au vrut ăștia de la Carrefour să plece din România! Păi la ce prețuri mari sunt cred că au avut o grămadă de pierderi în rândul angajaților. Și pulii mei, la salariile pe care le iau ăștia în marea distribuție de unde dreacu atâția luptători?!

5 comentarii:

  1. Eu propun sa amplasam mausoleul ala pe str. Suceava. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu contează unde, important e să-l ridicăm! pe Suceava e chiar contraindicat pentru că, mulțumită RAJA, se mai inundă cu căcat și pișat din când în când...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!