.

4 oct. 2012

16%

Băh, ăștia de la guvern, sunteți proști sau tâmpiți?!

Am pus cu mâna mea o știre pe Facebook luată de pe Mediafax (sau nu mai știu de pe unde) în care se anunța mărirea cu 16% a taxelor, impozitelor și a amenzilor românilor de pretutindeni. A comentat lumea, și-a dat cu părerea, care a înjurat, care a plâns, cert e că eu mi-am făcut datoria să pun pe Facebook o știre reală de interes național, mondial și chiar universal. Când, ce citesc azi?! Vine cretinul ăla de Ponta și spune că nu e adevărat, că l-a sunat pe Georgescu și ăla nu știe nimic, secretara nu știe nici ea, șoferul habar nu are și nici măcar Băsescu nu poate fi acuzat pentru această mărire care nu va avea loc!

Băh zdrențelor, băi căcaților, băi ordinari de doi lei, deci pe mine mă doare-n cur ce faceți voi, dar eu nu bag știri pe Facebook ca să veniți voi după aia să spuneți că nu sunt valabile și să mă fac eu de căcat, da?! Am priceput că le băgați măririle la fraieri după ce vă votează și că cineva s-a scăpat pe el mai devreme și s-a trezit să anunțe presa ca să-i apară numele prin ziare, dar asta nu înseamnă că am eu vreo vină. Eu pe Facebook sunt o persoană respectată! Oamenii, dacă le zic că se măresc taxele, încep să pună bani deoparte, dacă le zic că plouă își cumpără umbrelă, dacă le zic că Ponta e un idiot și Căcărău e un dobitoc mă cred pe cuvânt! Așa că eu nu-mi permit să mă fac de rahat pe Facebook, sau pe Twitter, sau pe Google+, sau pe unde mai umblu eu noaptea din cauza voastră! Aștept un comunicat oficial în care să se specifice negru pe alb că taxele, impozitele și amenzile se vor mări cu 16% pentru că oricum se măresc și voi știți bine că se!

În așteptarea comunicatului oficial vreau să-mi cer scuze în numele guvernului, a primului ministru, al doileaului ministru, al treileaului ministru și tot așa până la 16, a lu' Băsescu care nu știa nimic (dar nici n-a zis, jegosu'!) și chiar și a foștilor guvernanți ai României care v-au scumpit la fiecare început de an taxele, impozitele și mai ales amenzile. Se vor mări și de data asta cu 16%, stați liniștiți. Nu, nu e mult, pentru un apartament cu trei camere o să dați cu 16 lei mai mult la impozit, cu 10 lei mai mult la gunoi, 600 lei în plus la penalizările de la întreținere, 16000 lei în plus la penalizările de la amenzile de la mașină și tot așa. Și măririle vor intra abia de la anu' nu acum! Nu, nu anul ăsta! Anul ăsta mergeți liniștiți la vot că nu se întâmplă nimic. Un singur lucru vă rog: nu șterg știrea de pe Facebook și de pe unde am mai băgat-o, așa că la anu' prin ianuarie o căutați voi prin arhivă și o citiți. Sau o băgați în bookmarks, sau cum vreți. Asta ca să n-o mai bag și la anu' și să mă fac de râs că bag de două ori aceeași știre.

P.S.: Băh Ponta, dacă eu te înjur pentru că am băgat știrea pe Facebook îți dai seama cum o să te spurce ăia care au băgat-o prin ziare?!

3 comentarii:

  1. Ai vrea cumva sa se faca mai mici taxele?
    Unde ai mai vazut tu asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu maică, eşti bolund? Te-a lovit strechea? Muşcate-ar Grivei de fund, să-ţi vină mintea ce-ţi căzu acolo înapoi la cap! Ce-ţi veni cu grla aista de impozitare? Eu cu cât mai rămân din pensioara mea de fostă stripteuză la Mulin Ruj?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!