.

30 oct. 2012

Căpşunarul şi maghiarii

Avem şi noi 15 maghiari şi toţi candidează

Am citit în Ziua de Constanţa. A scris Ada Codău mi se pare. Băh, să vedeţi ce chestie pe care eu n-o ştiam. Adică n-o ştiam nu pentru că n-o ştiam, ci pentru că nu mi-a trecut prin cap! Dacă mi-ar fi trecut prin cap că există UDMR la Constanţa, că avem candidaţi maghiari la Constanţa, că există maghiari la Constanţa, atunci ştiam cu siguranţă...

Acum că am aflat nu-mi vine să cred! Ultima dată când am auzit de maghiari la Constanţa a fost în armată. Erau doi, cei mai fericiţi oameni din unitate (în afară de noi, ăia cu pile, evident!). I-au făcut pe ăştia caporali doar ca să nu facă nimic, pentru că oricum n-ar fi putut face ceva. Nu se înţelegea nimeni cu ei, aşa că ce să le spui, ce să le faci?! Sunt sigur că vorbeau româneşte, dar au fost băieţi isteţi şi le-a mers figura. Bravo lor, la urma urmei nu e vina lor că i-a trimis statul să facă armata la Constanţa!

De atunci (nu mai ştiu când am făcut eu armata, prin 94 cred, habar n-am) n-am mai auzit de maghiari decât la televizor şi pe unde am mai umblat razna. Aşa că vă puteţi imagina şocul când am citit articolul! Deci avem 15 maghiari prin judeţ şi ăia candidează! 10 vor deputăţie şi 5 vor senătăţie! Eu n-am vrut să merg la vot, dar acum cred că o să-l votez pe unul/una dintre ei, măcar de curiozitate. Vreau să văd ce se întâmplă, vreau să văd ce poate face UDMR-ul pentru Constanţa! Ştiţi care e faza? Ăştia le au cu cererile de autonomie, cu federalizarea, cu chestiuni de genul ăsta. Eu n-am vrut aşa ceva, eram adeptul unei lumi unite, unde să nu conteze care, ce şi cum, dar dacă tot văd că lumea-i pupă-n cur pe ăia din Catalonia atunci merg şi eu o staţie. Vreţi autonomie? Vreţi federalism? Daaaaaa! Ok, atunci hai să votăm UDMR şi la Constanţa.

P.S.: Cred că sunt singurul constănţean din lume care a făcut campanie electorală UDMR-ului de la Constanţa, aşa că merit un premiu! Dar nu vreau gulaş că nu ştiu dacă-mi face bine la stom... Auzi, ia stai aşa, ia lasă nene, e bun şi gulaşul decât nimic!



6 comentarii:

  1. Am zis să comentez io, că văd că nu prea se înghesuie românii să comenteze, cred că nu-i interesează subiectu cu udemereul.

    Deci, ce să comentez... băh, căpșună, degeaba ai fost căpșunar pe-afară, prin Italia sau pe unde-ai fost, că nu ți-a folosit la nimic, tot român ai rămas, dacă nu pică ceva, fie el și un gulaș, nu-i bine!

    Aaaa, mai era ceva... dacă ne federalizăm crezi că ne pune primar maghiar sau sau ni-l lasă tot pe brazilian ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi ce treaba are afară cu aici?! păi ce, România e afară?! cât despre faza cu primarul cred că tot brazilianul, dar își schimbă numele... ceva gen Radù Borsó

      Ștergere
  2. Azi îmi fac un gulaş, care cică în traducere înseamnă văcar.
    Sau mă rog, prin extensie mâncare de vită.
    Mă duc să caut nişte paprika.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si yo un u in armata ,a iesit la raport era porcar si a zis sa traiti tovarasu 2 maiori la mine un porc esti mort =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine, măcar a priceput ăla despre ce este vorba! la noi când îi întreba cineva ceva ăia doi vorbeau între ei!

      Ștergere
  4. Ooohh!!! Capsuneeel ... Aaahh ... Iuuubi ... Dake vei vota cu UDeMeReul voi fi tota doar al teu!!! Sunt secsi, sunt fierbinte ... Si nu vine eu la tine cu mana gola. Am si palinka, am si palacsinta si kenőmájas. Hai, iubi, voteaza ...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!