25 iul. 2012

Interviu cu Euro

N-am mai rezistat...

RC: - Alo, Euro?
Euro: - Da, cine e?
- Eu sunt, băh, Căpșunarul!
- Ohoooo, salutare, de când nu m-ai mai văzut!:)
- Mda, glumețule...
- Ce faci, toate bune?
- Păi erau ele mai bune, dar acum s-a cam dus în cap treaba! Și cică e din cauza ta!
- A mea? De ce?
- Păi tot crești în ultimele zile de nu te mai oprești!
- Eu? Păi eu ce treabă am cu voi, frate? Voi nu aveți Leu din ăla? Ce treabă am eu?
- Nu știu, dar aici nu se vorbește decât de tine, că crești, că nu știu ce.
- Păi eu din contră, m-am micșorat! Jigodia aia de Dolar îmi tot bagă sula-n coaste...
- Ce-ți bagă? De unde știi tu expresia asta?
- Cu sula? Ah, nu-mi aduc aminte...
- Sigur nu-ți aduci aminte?
- Nu sunt sigur, dar ce mai contează?!
- Păi contează, dar lasă că nu de asta te-am sunat. Ia zi, ce ai de gând? Te oprești sau...
- Hai să-ți zic, dar nu spui la nimeni! Mă opresc, dar nu acum. Știi și tu cum e, urmează august, vin românașii de p'afară, văd că e cursul bun și schimbă mai mult! Ar trebui să te bucuri! 
- De ce să mă bucur! Eu nu mai am euro de schimbat! Lucrez cu lei acum!
- Se bucură Guvernul tău atunci!
- Păi ce treabă am eu cu ăia?
- Se bucură Isărescu, nu știu, cineva trebuie să se bucure! 
- Auzi, du-te dreacu cu bucuria ta de tâmpit! Deci nu mai crește atâta că mă enervezi și vin după tine!
- Da? E bine atunci, dar să-ți dau un sfat!
- Ce sfat?
- Dacă vii după mine să nu mai vii în Italia că e nașpa. Vin-o și tu după mine prin Olanda, prin Germania... Mai prin nord așa!
- Ah, deci nu ai de gând să te oprești?!
- Tu ce faci mâine?
- Păi de unde să știu ce fac mâine?
- Eh, vezi?! Păi și eu de unde să știu ce fac mâine, sau după 29, sau luna viitoare...
- Să-mi sugi...
- Ho, stai așa! Până una alta tu mi-o sugi mie! Oaahahahahahaha...

P.S.: Care ai un telefon? Că mie nu-mi mai răspunde jigodia că-mi știe numărul!
Toată lumea anunță că a crescut Euro! Dar nimeni nu spune, de exemplu, cât de mult a crescut suta de Euro!