.

18 iul. 2012

Căpșunarul n-a fost niciodată pedelist!

Să fie clar pentru toată lumea!!!

Eu n-am fost pedelist, băsist, pro UE, pro Euro, capitalism, piață liberă și alte tâmpenii din astea! Eu l-am iubit de când mă știu pe Radu Mazăre (l-am și votat prima dată, când era independent), pe Iliescu, am votat doar cu FSN-ul, cu PDSR-ul, cu Năstase etc. pe Ponta nu prea îl înțelesesem eu bine, dar acum gata, l-am priceput și a început să-mi placă chiar și de Crin Antonescu! Nu mai vorbesc că mă uit de vreo 5 ani numai la Antena 3 și la Mircea Badea! Pe Radu Banciu nu-l cunosc și nici măcar nu am B1 băgat în memoria televizorului...

Nu citesc Evenimentul Zilei, Gândul, Madame Blogary, Kamikaze și alte tâmpenii din astea. Eu citesc de când mă știu Jurnalul Național, iar cine mă cunoaște poate depune mărturie că am fost la București și m-am întâlnit cu domnul Tucă încă de pe vremea când scoteam primul număr din Jurnalul de Constanța! La ziarul Observator am dat mâna cu domnul Ion Iliescu, am fost invitat la Neptun TV (la emisiune Monixei), iar Aghaton, când era ministru m-a scos din rahatul în care a vrut să mă bage Roșca Stănescu după ce-l băgasem eu pe el! Dar între timp trebuie să recunosc că-l iubesc și pe Roșca Stănescu, mai ales de când e liberal! Bravo!

Deci nu aveți ce să-mi faceți mai ales că am martori pentru toate cele specificate mai sus! Am un carnet portocaliu în portofel care nu știu ce-i cu el! Are numele meu pe el, dar nu cred că-mi aparține... Lumea e pusă pe glume zilele astea așa că cine știe cine mi l-a băgat în buzunar?! O să-l arunc, bineînțeles... 

Cam atât am vrut să vă spun ca să nu avem probleme după aia. Nu de alta, dar după ce "Barroso a arătat că evenimentele din ultimele trei săptămâni din România au fost o sursă de îngrijorare pentru Comisia Europeană şi UE" cred că e mai sigur așa. Deci au fost, nu mai sunt! Oricum eu nu-i înghițeam pe europenii ăia de căcat și cea mai clară dovadă este faptul că m-am întors acasă, în România!!! (Nu puteți să mă agățați în nici un fel...)

P.S.1: Tovarășe Barroso, să vezi tu ce chestie când ne-om transforma noi ăștia pe care-i dai la căcat acum și o să vă așteptăm cu Molotovul pe la București în morții voștri de nenorociți. Noi ăștia care am zis ok la TVA 25%, la prețuri în euro deși la noi leul e pe viață, noi ăștia care am crezut atunci când ni s-a spus că măsurile drastice ne vor duce alături de țările din nordul Europei și nu de caricaturile de sicilieni (care au dat faliment, în sfârșit)... Ai dat-o rapid la pace cu tovarășii care se află acum la putere în România, nu-i așa?! Ce ți-au oferit? Terenuri agricole, câmpuri pentru eoliene, sau poate Hidroelectrica?! Păi când te-ai născut zdreanță mori zdreanță, ce să faci și tu...

P.S.2: Cât despre faptul că n-am fost niciodată pedelist am glumit și eu. Normal că am fost și o să fiu în continuare. Bine, partidul o să se ducă dracu cu d'alde Blaga și Oltean, dar nu-i nimic, rămân eu singurul. O să rămân pedelist pe viață dintr-un singur motiv: eu în alt partid nu mă mai înscriu în viața mea...
Pentru dumneavoastră, tovarășe Barroso, să vă apere de scuipați...

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. nu mi-au dat nimic, dar dacă și jegul ăla de Barroso o dă la-ntors înseamnă că e timpul să mă pun la adăpost...

      Ștergere
  2. Cool!
    iMI PLACE CA ESTI SINCER!
    Ce parere ai de asta?
    Luati o jumatate de afirmare a unui ziar opozant si amestecati-o bine cu jumatate de dezmintire a unuia guvernamental - iata o reteta adeseori buna pentru a afla adevarul.
    I.L. Caragiale
    Vacanta placuta, monsenieur!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!