.

11 iul. 2012

Căpșunarul și căcatu' și pișatu'

Băăăh, iar s-a umplut Suceava, în pula mea!

Mai dați-vă-n morții voștri cu țeava asta, sau canalizare ce dreacu e. Să mă fut în ea că se revarsă căcat și pișat la două săptămâni pe strada Suceava. Nu contează dacă ninge, dacă plouă sau dacă e caniculă, căcat și pișat apare pe stradă fără discuții! Nu mă deranja și nici nu mă enervam atât de tare, că m-am obișnuit cu situația, dar azi e altceva! Doar ce m-am întors de la dentist unde mi-am scos o ditamai măsea! Și, sincer, îmi ajungea greața provocată de sângele pe care mă văd nevoit să-l scuip (sau să-l înghit) de vreo juma de oră, chiar nu mai aveam nevoie de pișat și căcat pe stradă plus miros. A trebuit să merg vreo câteva sute de metri ca să găsesc un loc pe unde să pot traversa... Dar cine nene, RAJA?! Păi ăia nu sunt în stare să-și desfunde canalizarea de lângă ei, ce pretenții să mai am...

P.S.: Începe să plouă... Lasă RAJA, nu mai e nevoie...

Mirosul nu l-am putut fotografia, dar vă puteți imagina și singuri...

2 comentarii:

  1. Deşi titlul e foarte explicit, s-a nimerit să citesc textul ăsta în timp ce mâncam un sendviş. Da... nu... ai dreptate nu e ok ce se întâmplă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e prima dată când se umple strada asta cu "de toate", dar ieri chiar nu simțeam nevoia de așa ceva...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!