.

9 iul. 2012

Căpșunarul și concedierile

Bugetari, atenție!

Să nu ziceți că nu v-am spus. Cu toate că nu vă'nghit iată că tot de la mine aflați lucrurile care vă interesează în mod direct. Poate nici măcar n-o să mă credeți, dar luați în calcul faptul că eu v-am spus adevărul de la început, așa că mai bine să aveți încredere în unul ca mine decât în ăia care vă spun doar ce vreți voi să auziți.

Așa cum poate știți românii fac Copy-Paste de la italieni cam în toate domeniile: figuri, impresii, fițe, mafie, evaziuni fiscale etc. Și modă, dar acolo fac Copy acum și Paste peste un an și jumate, sau doi. Dar nu intru în amănunte legate de modă pentru că se supără lumea pe mine. Eh, ce vreau eu să vă spun este că trebuie să aveți grijă. Ca bugetari ce sunteți trebuie să faceți o chestie pe care știu că n-ați făcut-o niciodată pentru că nu aveați nevoie: să vă asigurați locul, sau să vă căutați de muncă! Bănuiesc că toți aveți o pilă ceva, așa că vă recomand să-i reamintiți relației pe care o aveți că existați! O bomboană, un plic fără timbru, un pupic, o limbă... fiecare după posibilități, pentru că vă avertizez că vin vremuri nasoale pentru voi! 

Mai exact, italienii dau afară 24000 de bugetari în perioada 2012-2014. Practic 8000 ies la pensie și nu mai angajează pe nimeni în locul lor, iar restul vor fi dați afară prin reduceri de posturi sau prin alte invenții. Pompieri, cercetători, profesori universitari, orice! La cum îi știu eu pe politicienii de la noi o să taie și ei tot 24000 de posturi pentru că e mai simplu să facă direct Copy-Paste decât să calculeze procente sau alte din astea. Și ca să se pună pe bune cu UE și cu FMI o să vă dea afară pe toți până la anu', nu mai așteaptă 2014. Că doar nu credeați că o să ieșim din UE sau alte prostii din astea?! Nu, stați liniștiți, se rezolvă totul săptămâna viitoare la Bruxelles, acolo unde noua putere o să semneze orice și oricum pentru un pumn de dolari... Pardon, de euro. Că doar n-o să rămână ei nemâncați din cauza voastră! 

Eu v-am spus, acum depinde de voi. Dacă aveți bani strânși (din șpăgi, din altceva, ce știu eu?!) poate vă apucați de afaceri, poate vă deschideți o chestie, o trestie. Dacă nu aveți e nasol, pentru că asta înseamnă că nici șanse să vă țineți postul nu prea sunt. Pentru că bugetarul fără bani înseamnă un bugetar care muncește, iar când e vorba de dat afară se știe că nu ăia care-o freacă sunt cei disponibilizați.

P.S. 1: Poate nu am dreptate, poate n-o să se întâmple nimic după alegerile din toamnă! Dar oricum, notați undeva ce v-am spus eu acum, pentru ca, în caz că se adeverește, să puteți să mă înjurați. Ar fi păcat ca la două-trei luni după ce ați votat cu cineva să începeți să-l spurcați ca la ușa cortului tot pe ăl.
P.S.2: Am promis eu că nu mai scriu despre politică dacă iese Mazăre primar la Constanța, dar se pare că rămăsesem singurul prin România care-și ținea promisiunile și începuse lumea să se uite cam ciudat la mine! Așa că...
Ca să vedeți că nu mint:
"- S-a decis: la fiecare cinci funcționari de stat o să taie unul!
- Mai mult ca sigur că pe cel mai bun!"

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!