.

14 iul. 2012

Căpșunarul și ocupația

Vreau să fiu ocupat de trupele m-UE măcar juma' de oră!

Domnu' Barosso, domnu' Van Rompuy... doamna Merkel! Nu ne ocupați și pe noi puțin? Haideți, vă rog eu frumos, ocupati-ne așa, vreo 50 de ani ...

Eu cred că doar asta ne mai face bine. O ocupație! Cum americanii nu vor să vină (e adevărat că l-au trimis pe Gilettenștain, dar mie nu mi se pare prea american ăla) poate veniți voi. Că dacă nu o să vină iar rușii, dar nu e corect pentru că ăștia ne-au mai ocupat odată. Că mă gândesc că doar cu articole prin ziare nu se face primăvară europeană și la noi. Asta dacă vă interesează, că părerea mea sinceră este că vă cam doare la bască. Pentru că am văzut că atunci când a fost scandal la belgieni imediat s-a rezolvat! Să zicem că noi nu suntem ca belgienii (deși avem și noi două mâini, două piciore, unii au chiar și câte două capete), dar măcar așa, ca chestie. Măcar vreo două zile să ne ocupați, ce ziceți?! Inventați repede niște căști din alea cum are ONU! Ăia au căștile albastre, voi faceți căștile roz, sau gri, sau ce culoare vreți că oricum nu contează că ne dăm noi seama că sunteți voi. Să nu le faceți roșii că s-ar putea crea puțină confuzie, dar dacă nu aveți altă vopsea merge și roșu. 

Și, după ce ne ocupați să dați niște legi din alea marțiale! O să fie marțiene pentru noi, dar cu atât mai bine. Vreo 10 legi europene, dar bune să dați. Exact ca poruncile alea să fie: să nu evazionezi fiscal, să nu bagi mâna-n banii de la buget, să nu-ți angajezi proasta în funcție, să nu-ți angajezi prostu', să nu dormi la serviciu, să nu... chestii din astea simple, pe înțelesul tuturor. Știu că aveți și voi probleme cu Spania, cu Italia, cu Grecia, dar poate vă faceți timp... Măcar juma' de oră să ne ocupați și pe noi, doar de curiozitate! Vreau să văd și eu ce fețe fac unii atunci când li se spune că dacă nu respectă legea vor fi executați! Să mă râd și eu... După aia puteți să plecați că bănuiesc că nu vă interesează să rămâneți pe aici. Păi vă cred, ce să faceți la noi?! La curve doar nu mergi ca să rămâi, mergi doar ca să le-o tragi! E adevărat că și plătești ceva, dar nu se compară cu banii pe care-i cheltui cu nevasta, nu-i așa?!

P.S.: În caz că totuși vă hotărâți să ne ocupați vă rog eu frumos să începeți de la Constanța! Nu de alta, dar aici știu să vă spun exact pe cine să speriați cu niște legi din astea europene! Pentru că legile astea de pe la noi nu-i mai sperie de vreo 22 de ani... 

2 comentarii:

  1. Zici tu ca e bine sa inceapa cu Constanta ?
    Poate daca vin pe la aeroport. Ca daca debarca in port pe drum spre prefectura/primarie, ce-o fi, mi-e teama ca se sperie de ruinilea alea si de mizerie si renunta.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tot vin, spune-le sa faca si ceva curatenie pe plaja, prin centrul vechi, sa spele strazile pe unde calca :)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!