.

28 iul. 2012

Olimpiada 2012

Am fost reprezentați mai mult ca perfectul...

Am stat aseară până târziu să mă uit și eu la festivitatea de deschidere a Olimpiadei 2012 de la Londra. Senzațional! Părerea mea a fost că a meritat toți banii festivitatea aia. Bravo lor de englezoi, și-au făcut reclamă pentru 100 de ani de ieri înainte.

Nu mă pot abține și trebuie să vă spun că inițial am vrut să mă uit la deschidere pe TVR1! Am rezistat exact două minute după care am schimbat pe Eurosport. N-am mai suportat să-i ascult pe ăia doi care comentau pe TVR1, frate! Era una acolo care vorbea non stop fără să spună nimic! Iar eu când aud din ăia cu "Pentru prima dată ăăăăă, a fost ăăăăăăă, prezentat ăăăăăă, ăăăăă..." schimb imediat canalul. Vorbesc eu destul cu "ăăăăăă..." ca să-i mai ascult și pe alții.

Nu cred că are rost să vă descriu deschiderea celor care nu au văzut-o. Să vă uitați și voi pe net că sigur o pune careva. A fost prea complicat ca să vă povesteasc. Dar merită văzută pentru că, față de chinezi, a fost altceva. Și la ăia a fost mișto, dar aici a fost o chestie, a fost mai pe sufletul nostru de europeni care suntem noi europeni (chiar așa, oare Jiji a priceput ceva din deschiderea de aseară, sau s-a uitat la Trinitas TV?)

Acum o să mă întrebați ce legătură are mai mult ca perfectul cu Olimpiada. Păi vă spun că m-am uitat la deschidere până a defilat delegația noastră. Foarte frumos, cu tenismenul Tecău purtător de drapel, dar... La un moment dat m-a luat somnul instantaneu, imediat după ce camerele s-au poziționat pe tribuna oficială. Și am adormit gândindu-mă la modurile personale. Eu sunt praf la gramatică, dar nu știu cum dreacu aseară mi-a venit în cap mai mult ca perfectul! Probabil din cauză că am fost reprezentați mai mult decât perfect?! Cine știe... Și adormind am început să conjug: eu nu plagiasem, tu plagiaseși, el/ea se uitau la el cum plagiase! Ce v-am zis, mai mult ca perfectul...

P.S.: După noi cică au defilat rușii. Și ei aveau purtător de drapel tot un jucător de tenis (jucătoare mai exact), iar în tribună era tot primul ministru cu soții-sa! Niște plagiatori ordinari și rușii ăștia, dă-i dreacu...

Fotofurăciune de la Realitatea. Am plagiat și eu dacă tot e legal...

3 comentarii:

  1. Daca ar fi fost numai "aaaaa" de ei, ar fi fost ceva. Eu recunosc nu am apucat sa ma uit decat in trecere, nu stiu cine a prezentat dar am nimerit la:

    "Uite! Rowan Atkinson" (zise el) ... la care ea adauga: "Nu mai are nevoie de prezentare, toata lumea il stie, este Mr. Ben" - nu, nu este :)))) este Mr. Bean si se pare ca nu toata lumea il stie :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce eşti rău?
    Poate încearcă să promoveze plagiatul ca sport olimpic!
    Un demers perfect normal.
    Şi Daciana ce are cu soacră-sa ???

    RăspundețiȘtergere
  3. nu știu, deschiderea a fost perfectă pentru mine ca spectacol! doar că mi-a stricat nenorocitul ăla cheful (oricum aveam chef de somn la ora aia, dar nu eram chiar atât de hotărât până nu l-am văzut...)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!