.

5 iul. 2012

Căpșunarul și eroarea umană

Oare cine...

... a inventat termenul ăsta tâmpit? Auzi tu, cică eroare umană! Păi poate să fie și eroare animală? Aaaah, auziți voi, mai există eroare de calcul!!! Da? Și calculul cine l-a făcut? Calculatorul? Și pe calculator cine l-a făcut? Ahaaaaa, deci tot umană e!

Mda. Au dat drumul la centralele nucleare în Japonia. Sunt vreo câteva zeci de mii pe stradă (erau 150.000 ieri) care protestează, dar degeaba. Comisia parlamentară care s-a ocupat de tragedia provocată de tsunami a dat un verdict cât se poate de așteptat: eroare umană. Da nene, cică un uman de la Tokyo Electric Power nu a controlat nu știu ce. Vrăjeală. Ăla o să dea vina pe altul mai mic și tot așa până se ajunge la unul mort pe care o să cadă toată vina din lume. Așa funcționează de la Adam și Eva. Păi ce, curva aia de Eva și cu bulangiul ăla de Adam au recunoscut că au halit mere? Nu, au dat vina pe șarpe în pulii mei! Șarpele era vinovat! Așa și ăștia... Ei nu au vreo vină că au construit centrale nucleare într-o zonă plină de cutremure, de tsunami și de cine mai știe ce alte nenorociri, e vinovat prostul ăla de la Tokyo Electric Power care nu a verificat dacă pisica avea apă și biscuiți. 

Data viitoare, dacă o să fie treaba mai groasă ca la Fukushima, o să dea vina pe ăia din Comisia parlamentară! Să vedeți voi dacă nu. O să zică tot eroare umană, dar atunci n-o să mai poată da vina pe orice uman din ăsta de doi bani. Și ca să închidă gura la fraieri o să dea vina pe parlamentarii ăia din Comisie. Nu pe toți, doar pe ăia mai proști, eventual pe ăia care acum au votat împotriva deschiderii centralelor după dezastrul provocat de tsunami.

P.S.: Am vorbit cu Tsunami la telefon și i-am spus să stea liniștit că nu a fost vina lui pentru Fukushima! I-am spus că a fost eroare umană. Mi-a răspuns că oricum, chiar dacă dădeau vina pe el îl durea la bască... Și nici acolo!
Ca să vedeți și voi ce se întâmplă atunci când uiți să pui apă și mâncare la pisică...

4 comentarii:

  1. Si acu' ce vrei sa zici ?
    Ca pisicile nu gresesc ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am vazut la stiri ca miorlaiau dupa pompieri, da' alea erau in State.
      Cu ochii mei, am si martori, am vazut o pisica incercand sa vaneze un pui de pescarus. A fost ultima ei greseala !

      Ștergere
    2. aia nu a greșit! aia era o pisică kamikaze, deci o eroină!!!!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!