.

16 iul. 2012

Scuze

Îmi cer scuze Primăriei, Primarului, Secretarei Primarului, Paznicului De La Primărie, etc

Eu recunosc când greșesc! Și atunci când greșesc trebuie să-mi cer scuze. Așa că-i rog pe cei specificați în titlu și nu numai pe ei să mă scuze. Totodată cer scuze și populației care a avut, are și o să mai aibă de suferit din cauza mea. Vă rog frumos să mă iertați...

Poate nu toată lumea știe despre ce este vorba așa că o să vă explic. Cu ceva timp în urmă am scris eu la mișto despre o chestiune deosebit de serioasă. Știu, un om normal nu scrie la mișto despre lucruri serioase, dar eu nu sunt un om normal! Eu sunt o căpșună, așa că am zis că-mi pot permite orice că oricum nu mă ia nimeni în serios. Dar iată că m-a luat, nene, și atunci când m-a luat am făcut-o de oaie. Chestia serioasă era o stradă în curs de asfaltare de care nu se mai ocupa nimeni de ceva timp: Ion Rațiu. Dacă citiți ce se deschide la link-ul de mai sus o să vedeți că eu făceam mișto că nu se mai asfaltează ba pentru că primarul a fost ales și nu mai contează, ba că sunt campionatele europene de fotbal etc. Adică bășcălie din asta care, m-am gândit eu, urma să nu deranjeze pe nimeni. Și ce credeți că s-a întâmplat? Cineva a luat în serios ce am scris eu și s-a apucat de asfaltat imediat strada Ion Rațiu din Constanța!!! Băh fraților, dar știți cum s-au apucat de asfaltat? Imediat și au și terminat-o imediat!!! 

Astăzi am trecut iar pe acolo cu aparatul de fotografiat după mine. Eu vreau să-l las acasă, dar aparatul tot se ține după mine că cică se plictisește singur acasă, că nu știu ce... Am trecut iar pe Ion Rațiu cu mașina și am văzut strada aia asfaltată. Mi-a căzut fața... Mi-a căzut fața când am văzut cum e asfaltată! Deci ce cred eu că s-a întâmplat sună cam așa: ăia au văzut că m-am luat de ei și că mai fac și mișto și s-au simțit nasol. Și atunci s-au mobilizat și au terminat de asfaltat strada imediat, într-o noapte! Doar că, din cauza nesimțitului de mine, nu au făcut cum scrie la carte, adică să ia un strat, să aducă la nivel, să alea alea... Nu, au turnat acolo asfalt și gata. Și era normal să se'ntâmple așa! Păi parcă-l și văd pe responsabilul cu lucrările cum le spunea oamenilor muncii: "Hai, băh, terminați dreacu strada asta odată, că iar trece tâmpitul ăla de Căpșunar, vede că nu e gata și iar scrie la mișto pe rahatul ăla de blog al lui!". Și vă dați seama că ăia, când au auzit că scriu de ei la mișto pe blog au început să muncească ca turbații și nu s-au oprit până n-au terminat de asfaltat!!!

Asta e, data viitoare n-o să mai fac. Promit să nu mai stresez oamenii aiurea și să-i iau la mișto. O să las pe fiecare să-și facă treaba fără să mă mai bag eu unde nu-mi fierbe oala. Dacă tăceam din gură acum nu mai riscați să vă rupeți mașinile în două prin canalizările alea cu aproape 10 cm (exagerez, sunt vreo 7) mai jos față de nivelul străzii. Vă rog frumos să mă scuzați și sper să nu fiți supărați pe mine și să nu-mi mai citiți blogul...

P.S.: Acum mai e și o chestiune care mă face să cred că poate nu sunt chiar atât de vinovat, sau, în orice caz nu 100%: strada aia e plină de vulcanizări!!! Să nu cumva ăia să... Dar nu, ăia sunt oameni serioși și nu umblă cu tâmpenii. Îmi cer scuze și față de ei... 
Îmi cer scuze încă o dată...

3 comentarii:

  1. primele două poze treacă`meargă, nu-i nimic ieşit din comun, dar ultima ... ultima e cireaşa de pe tort sau .. căpşuna :))))) deci eu mă amuz copios şi te felicit pentru ultima achiziţie în materie de "şosăle" ...Aaiaiaiii nenică! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să-i vezi pe ăia care dau cu mașina-n ele cum se amuză:))

      Ștergere
    2. OchiiVerzi niciodata sa nuuuuuuuuu-i crezi!
      Am trecut si eu ieri pe acolo si cam somau cei de la vulcanizari, semn ca multi dintre soferi au mai invatat sa conduca!
      Deh, nevoia+criza!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!