.

17 iul. 2012

Căpșunarul și trotuarul

Vă rog să reparați trotuarele ca să-mi pot parca mașina!

Nu se mai poate! Este strigător la cer! Nu mai poate omu' să-și parcheze o mașină pe trotuar că ba e plin de gropi, ba copaci tăiați și abandonați, ba frunză, ba iarbă... Cineva trebuie să facă ceva pentru că nu se mai poate!

După ce ne-am chinuit atâta să scăpăm de pietonii care ne ocupau spațiul vital de pe trotuarele Constanței ne trezim acum că nu putem parca pentru că trotuarele sunt stricate! Eu îi rog frumos pe cei care se ocupă cu reparația trotuarelor (dacă se mai ocupă cineva) să pună mâna să le repare! Hai, să zicem că mașina mea nu valorează cine știe ce, dar sunt mașini scumpe care parchează pe trotuare în niște condiții inumane! De bine de rău s-au mai asfaltat străzile prin Constanța și nu mi se pare normal să merg în niște condiții cât de cât normale pe stradă și să-mi rup mașina chiar când să parchez și eu pe un trotuar și mă bucur că am scăpat de gropi sau găuri de canalizare pe ziua respectivă!

Sper că nu mai este nevoie să repet, ok? Vă rog să reparați trotuarele pentru că șoferii plătesc taxe în țara asta și nu e normal să nu avem unde parca! E devărat că ieri am mers pe jos pe strada Adamclisi și era să-mi rup gâtul de vreo 14 ori, dar nu asta e problema. Data viitoare nu mai merg pe jos și merg cu mașina, dar dacă am nevoie să parchez pe trotuar pe Adamclisi ce fac, îmi rup mașina de 14 ori? Deci vă rog frumos să luați măsuri și să... Ori le desființați de tot trotuarele astea, ori le reparați! Oricum pietonii au învățat regulile de circulație de când merg pe străzi așa că nu cred că mai au nevoie! Și dacă eliminăm trotuarele poate desființăm și trecerile de pietoni că și alea încurcă. Să se traverseze pe la sensurile giratorii că acolo oricum nu știe nimeni cum se circulă și poate traversa și pietonul dacă mai găsește vreun fraier ca mine care dă prioritate...
Chiar nu văd ce rost mai au trotuarele astea! Să-și cumpere toată lumea mașină și gata! Oricum a promis noul guvern bunăstare așa că o să-și poată permite oricine un Audi, BMW ceva...

6 comentarii:

  1. daca nu stiai, iti spun eu ca strazile apartin judetului, iar trotuarele apartin municipiului si de aia nu se pupa reparatia lor una cu alta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De trotuare se ocupa Edil Urban , firma condusa de Dl Adrian Carp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram sigur că un domn sau o doamnă se ocupă de treaba asta:)) și sunt sigur că este vorba despre o persoană deosebit de respectată în oraș...

      Ștergere
  3. Foto alea de le-ai postat sunt o imagine de vis pentru mine!
    Data viitoare cand mai ai chef de poze fa te rog o excursie pe strada Grivitei intre mall si piata!
    E un loc deosebit unde poti sa rupi si roata dar si papucii.
    In plus ai si ocazia sa platesti pentru asta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să vezi ce-i pe Adamclisi pe partea dreaptă cum mergi înspre Lidl...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!