.

12 nov. 2010

Cat cai e o cartela la Cosmote si Vodafone?

M-am intors! Desi toti raman blocati la aflarea vestii e adevarat. M-am intors si vreau sa raman! Cel mai blocat a ramas Geoana care, cand a auzit, a telefonat imediat unui prieten comun! L-a rugat sa-mi transmita sa nu vin la Bucuresti dupa cei 25.000 de euro pentru ca momentan nu mai sunt ei la putere... I-am zis ca nu e nici o problema dar sa se grabeasca pentru ca din capsuni nu e ca se castiga cine stie ce... Ba mai mult! Am zis ia sa-l sun eu pe Geoana personal! Am aflat in 2 secunde numarul lui si ma pregateam sa sun cand... problem!!! Eu nu am cartela de Romania! Am cerut telefonul unui prieten care mi-a zis ca e fara credit dar la colt e un magazin care are si Cosmote si Vodafone. Super. I-am zis: "hai ba ca fac eu cinste cu o reincarcare!". Si el a zis: "bine bah! da hai da-te dracu' ca ai bani ia si una din ailalta ca am doua HTC-uri!"
In sfarsit am ajuns la magazinul din colt unde avea si Vodafone si Cosmote . O vanzatoare m-a intrebat imediat ce doresc si imediat i-am raspuns ca vreau una de 5 euro pentru Cosmote si una de 5 euro pentru Vodafone. Vanzatoarea m-a intrebat daca este vorba despre cartele de reincarcare si i-am raspuns ca da. Ca orice capsunar care se respecta am intrebat imediat daca pot sa platesc in euro. Nu am intrebat pentru ea dar pentru o blonda care tocmai intrase in magazin. Oricum nu a functionat pentru ca vanzatoarea mi-a raspuns: "nu!". Mi-a parut rau pentru blonda dar mai rau mi-a parut cand am vazut contul! 29 ron pentru Vodafone si 28 ron pentru Cosmote! Ca o ultima incercare am platit fara scandal suma de 60 ron si am lasat si restul poate totusi blonda aprecia gestul... dar nimic! Oricum vanzatoarea mi-a multumit pentru cele 3 pungi de seminte lasate spaga.
Incarcand HTC-urile prietenului meu am inceput sa calculez la pierderile suferite pe parcursul a 5 minute petrecute in magazin. Daca pe blonda si 3 ron lasati spaga le intelegeam nu puteam sa pricep cum mama naibii fac astia calculul la cartela. In primul rand cum se face ca o cartela de reincarcare in valoare de 5 euro costa 29 ron la Vodafone si 28 ron la Cosmote! L-am intrebat pe prietenul meu care a zis ca suna imediat pe un alt prieten care lucreaza la cablu. Nu am inteles legatura dar se pare ca astia de la cablu stiu multe despre ce se intampla prin oras. Surpriza dar chiar stia! "E plus TVA bah!". Aha deci e 5 euro plus TVA... tot nu iese diferenta... e 6,2 euro cu 6,2 euro la amndoua... de unde e ronu' in plus? Atunci prietenul meu a sunat imediat la cateva case de schimb unde lucrau alti prieteni de-ai lui. Aia au zis sa intram pe site la BNR ca sa vedem cursul zilei pentru ca la ei e cum dicteaza patronu' deci nu se potriveste! Prietenul meu imediat a bagat internetul de mare viteza pe ambele HTC-uri si i-a dat cursul zilei la 4,28 ron pentru un euro. Am calculat imediat si surpriza: 26,50 ron... nu ieseam nici la 28 si nici la 29... In final prietenul meu l-a sunat pe var'su care e smardoi si i-a zis ca Vodafone si Cosmote ne-au dat teapa. Ala era pe punctul sa se urce in masina si sa vina sa ne dea o mana de ajutor dar cand a auzit ca e vorba de 2,50 respectiv 1,50 ron pe cartela a inchis telefonul... Prietenul meu a sunat imediat pe un prieten de-al lui var'su sa intrebe daca nu cumva ala vine spre noi... nervos! Ala i-a zis ca nu!
Am lasat-o moarta cu calculele si l-am rugat pe prietenul meu sa-mi dea un HTC sa-l sun pe Geoana pentru a-l intreba de aia 25.000 euro. Acesta a inceput sa faca niste combinatii pe ambele telefoane cu stelute, niste 2-uri si niste diez si dupa vreo doua bip-uri m-a anuntat cu tristete: "bah nu mai am credit!". Pai cred si eu... ca doar a sunat in euro! Am lasat-o moarta cu Geoana pentru moment. Maine o sa merg in oras sa caut o casa de schimb care da 5 ron la euro... nu de alta dar Vodafone si Cosmote nu vor la 4,28...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!