.

16 nov. 2010

Capsunarul traficant

Etnobotanica nu e o stiinta?

Ba fratilor m-am intors eu da se pare ca am pierdut multe! Nu pentru ca m-am intors, dar am pierdut informatii pretioase legate de tot felul de dezvoltari ale tarii est-europene numita Romania!
De exemplu, cand am taiat-o din tara, aveau loc tot felul de operatiuni, cu tot felul de mascati, menite sa-i prinda pe traficantii de cocaina, heroina, extasy si alte chestii, care faceau marihuana sa para o banala frunza pentru ceai... Imi amintesc ca cea mai tare a fost Operatiunea Luna, o super panarama organizata cu tot tacamul, prezentata pe la televizor si prin ziare ca si sfarsitul tuturor traficantilor de la heroina pana la aurolac. In realitate noi stateam pe la colturi si ne pisam pe noi de ras pentru ca, la venirea mascatilor, barul (sau discoteca) era deja gol si asta multumita domnilor Dialog si Connex! Veneau "specialii" si, negasind nici urma de traficanti (si cu atat mai putin de droguri) nu le ramanea decat sa taie vreo 2-3 amenzi pentru masinile parcate in mod neregulamentar pe marginea strazii.
Bineinteles ca pe cei care isi amintesc chestiile astea ii bufneste zambetul in acest moment dar, trebuie recunoscut faptul ca, operatiuni la misto cum a fost Luna, aveau totusi un efect pozitiv asupra maselor. Macar ciutanu' de 14 ani statea in banca lui, cu LM-ul in coltul gurii, de frica omului negru mascat si inarmat cu pulan.
Efectul pozitiv continua si in zilele noastre, nu datorita fricii dar a bucuriei. A bucuriei aceluiasi ciutan de 14 ani, care, devenit intre timp ciutan mai mare, e fericit nu doar ca a scapat de mascat dar si pentru faptul ca marihuana si cocaina se gaseste la orice colt de strada. Ba mai mult! In ziua de astazi se gasesc si etnobotanice!!!
Stop! Nu sariti! Nu ma apuc acum sa fac teoria magazinelor de vise sau cum le mai cheama si nici nu ma intereseaza faptul ca ciutanii dau coltul cu spume la gura prin spitale. Nu! Stati linistiti ca ma doare la 14 metri in spate si de una si de alta. Si cred ca si pe voi la fel. Pe mine dragi tovarasi ma intereseaza de ce au dat numele la draciile alea etnobotanice? DEX-u din 98 zice ca etnobotanic inseamna exact "studiu al denumirilor populare ale plantelor"! Pai si atunci? Am inteles ca vreti sa schimbati legislatia europeana in materie de prafuri si alte pliculete dar de ce vreti sa schimbati si DEX-ul? Pai bai nene daca sunt etnobotanice draciile alea atunci nu mi se pare normal sa se numeasca Smoke plus sau Charge! Sa se studieze frate care sunt denumirile populare ale acestor produse pentru a respecta intru-totul definitia din dictionar! Poate numele lor original este Ciubotica cu Spume si Frunza De Nu Mai Visa... ce stiu eu?! Pai nu e normal ca numai heroina, lsd-ul si marihuana sa respecte DEX-ul, trebuie ca si celelalte sa se integreze in normele lingvistice si... era sa zic legale dar noroc cu un vecin care m-a atentionat ca s-ar putea sa nu mai fie prea legale in curand. Cica Boc a zis ca darama el toate magazinele alea de vise dar, cu inaltimea lui, nu stiu daca reuseste. De fapt, nu stiu daca ati observat, dar Boc e singurul posibil client al acestor magazine care nu trebuie sa se cocoseze pentru a vorbi cu vanzatorul...
Dar v-am mai spus! Eu nu am nici un chef sa ma bag in chestii d'astea. Si ca sa va demonstrez eu zic ca sunt chiar de acord cu existenta acestor magazine. Din 2 motive! Primul este acela ca un amic a avut un magazin din asta, l-a inchis, dupa care l-a redeschis pentru ca il oprea lumea pe strada si ii cerea botanice! Deci atata timp cat exista cerere si oferta inseamna ca economia merge, banu' se ruleaza si totul e ok! Al doilea motiv este unul personal si are legatura cu siguranta mea. Va explic imediat: eram in club, ora 12 noaptea, dansam. Intra dulapul de 1,50 pe 2,10, cu gulerul ridicat, da peste mine si nici macar un du-te dracu' nu imi arunca. Pac dulapu' scoate botanica si fum, fum! Ora 2 noaptea, dulapul cu ochii cat capul lui de mari, trece pe langa mine fara sa ma atinga, isi cere scuze si, cu ochii in lacrimi, imi cere voie sa il las sa treaca!!! Pai ba, daca dupa un pachetel din ala sau ce frunza mea o fi, pe mine ma vedeti mai mare si mai fioros decat Hulk, atunci bagati fratilor! Si daca e asa la urma urmei sa schimbe frate si definitia din DEX! Sa se zica uite asa: "Etnobotanica - studiu din care rezulta ca eu sunt cel mai smecher dupa ce tu iti iei, de 20 de lei, planta cu numele cel mai popular la ora aia pe piata!"

Un comentariu:

  1. ... m-au sunat mascatii ca am pus virgula intre subiect si predicat si ca am zis gaseste in loc de gasesc... bine ca sunteti voi destepti...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!