.

27 nov. 2010

CAPSUNARUL ESTE IN FINALA!!!

Imi pare rau pentru toata lumea, dar sunt cel mai bun!

Astazi, 27 Noiembrie 2010, se scrie o pagina de istorie pentru umanitate! Copiii vor invata la scoala despre un mare personaj al neamului si, mai mult ca sigur, ii vor face mustati la poza, asa cum faceam si noi lui Mihai Viteazu' cand eram mai mici! Astazi, 27 Noiembrie 2010, tarile membre UE, TUE, SHUE si alte chestii care se termina in "ue" vor baga la cap faptul ca nu se pot juca cu Romania asa cum li se ridica lor dimineata!
Mai exact, astazi 27 Noiembrie 2010, la Constanta (retineti acest oras) s-a intamplat o chestie super tare, de o deosebita importanta pentru tara! La Lake View, pe bulevardul Mamaia nr. 283 din ... ati retinut orasul? Vedeti ca nu sunteti atenti! Deci de la capat... Astazi, 27... Ahaa Constanta!!! Vedeti sa nu se mai repete!
Deci la LAKE VIEW a avut loc CUPA PRESEI LA BAULING! Cel mai tare eveniment din acest sfarsit de secol. Dar ce zic eu secol. Mileniu! Nu pentru ca a fost moca (doar pentru ziaristi bah) ci pentru ca la eveniment am participat yo! Da! Capsunarul in persoana! Cel mai mare popicar din istoria planetei! Mai tare ca Bundy si toata familia Flinstone la un loc! Asa cum era de asteptat m-am calificat, bineinteles, in FINALA. Pe locul 20 dar nu se pun primii 19 pentru ca am inteles ca erau numai frati si surori pe acolo! Constanteanul.com era cu fratisu', mai erau unii care susoteau pe acolo cu Directorul, etc, etc. Eu, Capsunarul, va declar ca am jucat corect, am respectat vecinul de pista cand dadea cu bila, am baut si cafea si am fumat si 3 tigari de la Constanteanul.com ca avea! Desi am prieteni comuni cu directorul general Lake View, Cristian Bărhălescu, si mai o cunosc si pe Anca Bogdan, nu am apelat in nici un fel la relatiile mele pentru a pasi spre calea spre victorie! Asa cum Rocky urca treptele alea (nici acuma nu am inteles de ce) asa eu voi urca spre victorie... asta pentru ca la Lake View trebuie sa urci niste trepte ca sa ajungi la pista de bowling... si pentru biliard tre' sa urcati! Deci, pentru moment, ma opresc aici! Va pun si niste fotografii din care reiese clar ca am fost acolo, am jucat, am castigat, am baut si am fumat! Daca nu va ajung mai intrati si pe Facebook ca mai gasiti p'acolo! Daca mergeti la bowling nu incercati sa gasiti numele meu pe panou, in cautare de cine stie ce record! Recordul meu cuprinde atat de multe cifre incat televizoarele alea nu reusesc sa cuprinda tot numarul! Dar intrebati de mine! Veti vedea cum toata lumea va va povesti cu admiratie in ochi si sub ochi despre aventurile mele ca baulingar! Nu stiu ce sfat sa va dau, tineri cavaleri bowlijedi! Ca sa ajungeti ca mine trebuie sa va antrenati foarte mult... incercati de luni pana joi, de la 10 la 14 ca e la reducere 50%... cafeau si berea nu sunt dar, daca sunteti cu masina, luati o cola, ca sa nu va lase politia fara carnet de invidie!
Sambata viitoare este marea finala. Mai mult ca sigur voi castiga! Voi spulbera popicele cu aruncari speciale, cu efecte ametitoare chiar si pentru mine. Toata lumea va ramane cu gura cascata! Nici nu vreti sa stiti ce senzatii tari! Bowling-ul este un sport foarte mijto! Va spune asta un expert! Aveti incredere in ce va spun eu, Capsunarul Razbunator, unu' care a descoperit popicele acu' 3 zile cand a fost trimis cu forta pentru ca restu' de la ziar nu au vrut sa mearga! Voi reveni!
P.S.: Daca vedeti ca nu revin nu inseamna ca nu am castigat... inseamna ca am avut niste treaba!



2 comentarii:

  1. Serviciile Anticapsunari au informat pe surse ca, numitul Capsunaru este in relatii cu o persoana blonda, infiltrata la la distributia de pantofi ptr bowling. Conform serviciilor capsunaru este singurul concurent care a promis foloase necuvenite (spaga) pentru a obtine calificarea. De asemenea, in timpul desfasurarii concursului, un individ suspect i-a furnizat documente compromitatoare la adresa celorlalti concurenti, sub pretextul unor asigurari

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, ihi, este o minciuna ordinara, ordinara! declar ca nu am promis nici un folos necuvenit (spaga) pentru a obtine calificarea, toate cele intamplate fiind pentru faptul ca sunt foarte bun! si nu mai vorbi de persoane blonde la mine pe blog pentru ca citeste si nevasta-mea...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!